۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۵۹
کد خبر: 83710155
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خیر ورامینی روزانه ۲ هزارماسک رایگان بین مردم توزیع می‌کند

تهران- ایرنا- یک خیرّ ورامینی روزانه ۲ هزار ماسک تولید و به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌کند.

این خیرّ نیک اندیش روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مردم ورامین در تمامی صحنه‌های اجتماعی اتحاد و همدلی خود را ثابت کرده‌اند و با یاری رساندن به یکدیگر تلاش دارند تا آلام انسان‌ها را کاهش دهند که این مهم در صحنه‌هایی مانند سیل خوزستان و زلزله کرمانشاه خود را به عینیت نشان داد و مردم این شهرستان با اعزام نیروی انسانی و کمک‎های انسان‌دوستانه، همراهی خود را با یکدیگر به اثبات رساندند.
وی افزود: از نخستین ساعات شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور، خیرین نیک اندیش ورامینی با تهیه مواد ضدعفونی کننده و تلاش برای گندزدایی از مناطق مختلف شهری و روستایی، با مسئولان برای مقابله با شیوع این بیماری همراهی کردند.
وی گفت: با هدف همراهی با مردم و کاهش دغدغه آنان برای تهیه ماسک، تعدادی از خیرین نیک اندیش ورامینی از سه روز گذشته تا کنون، با تهیه پارچه نانو، اقدام به دوخت ماسک و توزیع رایگان آن بین مردم می‌کنند.
این خیّر ورامینی افزود:طی سه روز گذشته، روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک رایگان بین مردم، رانندگان تاکسی و کسبه شهرستان ورامین توزیع شده و بخشی از نیاز شهر به ماسک برطرف شده است.
وی اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت نیاز به ماسک به خیابان ۱۵ خرداد ورامین، بازرگانی تانیا مراجعه و به صورت رایگان ماسک تهیه کنند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha