۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۲۸
کد خبر: 83708611
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۰ میلیارد ریال روغن صنعتی قاچاق در میبد

۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۲۸
کد خبر: 83708611
کشف ۱۰ میلیارد ریال روغن صنعتی قاچاق در میبد

یزد- ایرنا - فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران در ۲۴ ساعت گذشته در بازرسی از یک انبار کالا در شهرستان میبد، ۱۸ هزار لیتر روغن صنعتی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سرتیپ  محمدرضا میرحیدری افزود: در این ارتباط یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام مقام قضایی شد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از انبار کالاهای قاچاق و احتکار شده ، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

همچنین با تلاش ماموران در ۲۴ ساعت گذشته از ۲ دستگاه خودرو عبوری هزار و ۶۰۰ قلم کالای قاچاق شامل پوشاک، کفش و لوازم صنعتی به ارزش ۲.۵ میلیارد ریال در استان کشف شد و  در این ارتباط سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

همچنین این پایگاه به نقل از فرمانده منطقه انتظامی میبد نوشت: با تلاش ماموران در شبانه‌روز گذشته ۶ هزار و ۲۰۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز از یک واحد صنفی در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ سید محمدطاهر موسوی  افزود: در این ارتباط یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد و ماموران در مبارزه با قاچاق مواد محترقه و فروش آن با قاطعیت عمل می‌کند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت در این خصوص مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

مرکز شهرستان میبد در ۵۰ کیلومتری شمال یزد قرار دارد.

همچنین جانشین منطقه انتظامی تفت ۱۴ اسفندماه جاری گفته بود که ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی سه هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه را از ۲ باب مغازه در این شهرستان کشف کردند.

سرهنگ محمود پناهی افزود: با توجه به پیش‌رو بودن چهارشنبه آخر سال، ماموران،  شناسایی و دستگیری فروشندگان موادمحترقه را در دستور کار  قرار دادند.

یزد نقش مؤثری در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب ، در بعضی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین از جاده های استان یزد تردد می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha