پیام‌رسان طوبی در دانشگاه الزهرا رونمایی شد

۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷
کد خبر: 83705965
پیام‌رسان طوبی در دانشگاه الزهرا رونمایی شد

تهران- ایرنا- به دلیل ممنوعیت استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی و تاکید بر آموزش‌های مجازی در شبکه‌های اجتماعی داخلی، اپلیکیشن دانشگاهی طوبی با تکیه بر توانمندی‌ و ظرفیت‌های علمی دانشگاه الزهرا(س) به بهره‌برداری رسید.

دانشگاه الزهرا(س) امروز یکشنبه اعلام کرد، پیرو ممنوعیت استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی در دستگاه‌های حاکمیتی، دولتی، مدارس و دانشگاه‌ها از سوی دادستانی کل کشور و تاکید بر آموزش‌های مجازی در بستر شبکه‌های اجتماعی داخلی، اپلیکیشن دانشگاهی طوبی با تکیه بر توانمندی‌ و ظرفیت‌های علمی دانشگاه الزهرا به بهره‌برداری رسید.

این سامانه یک برنامه کاربردی تحت موبایل (Mobile Application) است که از قابلیت پوشش همه ارتباطات دانشگاهی، پیام‌رسانی، مدیریت کلاس‌ها و ایجاد تعامل موثر میان دانشجویان و اساتید برخوردار است.

همچنین در سامانه طوبی، قابلیت پشتیبانی برخط نیز تعبیه شده و کارشناسان مرکز هوشمندسازی به صورت برخط پاسخگوی سوالات دانشجویان و اساتید  هستند.

دانشگاه الزهرا(س) خاطرنشان کرد: این اپلیکیشن هم‌اکنون در بخش دسترسی سریع سایت دانشگاه قابل مشاهده است و از طریق لینک app.alzahra.ac.ir قابلیت دسترسی دارد. دریافت نسخه اندروید و وب این برنامه، راهنما و شرح عملکرد آن نیز از لینک uapp.alzahra.ac.ir قابل دریافت است.

۱۲۰ عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س) آموزش مجازی می‌دهند

دانشگاه الزهرا(س) افزود: پیرو مصوبات تعیین شده برای تعطیلی دانشگاه در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های آموزشی دانشگاه الزهرا(س) به صورت مجازی و با استقبال بیش از ۱۲۰ عضو هیات علمی برگزار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شیوه برگزاری کلاس‌های مجازی دانشگاه الزهرا(س) به دو صورت همزمان با نرم‌افزار Adobe connect  و غیرهمزمان با نرم افزار Lms است و اعضای هیات علمی حق انتخاب هر کدام از روش‌های گفته شده را دارند.

دانشگاه الزهرا(س) خاطرنشان کرد: نخستین دوره حضوری این کلاس‌ها، ۱۱ اسفندماه برگزار شد و پس از آن با اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، تدریس به صورت مجازی و غیرحضوری ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha