۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۴۱
کد خبرنگار: 1388
کد خبر: 83699576
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

معابر شهری مرند سمپاشی و ضد عفونی شد

۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۴۱
کد خبر: 83699576
معابر شهری مرند سمپاشی و ضد عفونی شد

تبریز- ایرنا- شهردار مرند از سمپاشی و گندزدایی کلیه معابر شهری و اماکن عمومی مرند در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.


حسین کاوه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ضدعفونی و سمپاشی سطح شهر مرند با همکاری شهرداری، ارتش،سپاه، نیروهای بسیجی و سایر نهادها انجام شد.
وی افزود: در راستای ضدعفونی کردن وسایط نقلیه عمومی و دولتی از جمله اتوبوسهای شرکت واحد نیز، طی برنامه ریزی انجام شده توسط سازمان حمل و نقل شهرداری مرند کلیه اتوبوس ها بصورت روزانه شستشو، ضد عفونی و سم پاشی می شوند.
شهردار مرند از کلیه شهروندان تقاضا کرد تا حد امکان از تردد در سطح شهر خودداری کرده و در صورت لزوم برای استفاده از اتوبوسها و تاکسی ها، حتما موارد بهداشتی را رعایت کنند.
وی اضافه کرد: در روزهای گذشته نیز، اقداماتی از قبیل ضدعفونی کردن محیط شهرداری، ضدعفونی کردن ایستگاه مسافربری ترمینال شمالی، ترمینال شهری، صندلی های اتوبوسهای شرکت واحد، باکس های زباله، سرویس های بهداشتی سطح شهر و درب های ورودی اماکن عمومی از جمله مساجد و مدارس، انجام تبلیغات محیطی و  فرهنگ سازی درخصوص "دست ندادن و روبوسی نکردن"، ضدعفونی کردن وسایل بازی و ورزشی و محوطه اماکن عمومی و سایر محیط ها با هدف مقابله و پیشگیری از ویرس کرونا و حفظ سلامت و آسایش شهروندان در دستور کار شهرداری مرند قرار گرفت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha