۳۵ هزار و ۳۳۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان مرکزی انجام شد 

اراک - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۳۵ هزار و ۳۳۳ مورد بازرسی امسال از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی این استان انجام شد.

«محمدجواد قربانیان» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از مجموع بازرسی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در سال جاری چهار هزار و ۱۱۳ مورد تشکیل پرونده و به مراجع قضایی معرفی شدند. 
وی ادامه داد: علاوه بر بازرسی‌های اختصاصی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی،  ۲۹۷ گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، ۲۷۳ گشت مشترک با دانشگاه‌های علوم پزشکی، ۳۸۵ گشت مشترک با اماکن عمومی و ۴۱۲ گشت مشترک با دیگر دستگاه‌های نظارتی استان انجام شده است. 
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: هفت هزار و ۳۵۱ تماس امسال با ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برقرار شده که  پنج هزار و ۷۷۲ مورد به صورت تلفنی، یک‌هزار و ۲۱۵ مورد به صورت حضوری و ۳۶۴ مورد نیز به صورت کتبی بوده است. 
قربانیان اظهار داشت:  هفت هزار و ۳۵۱ تماس با ستاد خبری استان مرکزی در خصوص شکایت شهروندان از اصناف خرده‌فروش بود و هیچ شکایتی از عمده‌فروشان استان در سال جاری ثبت نشده است. 
وی گفت: از مجموع هفت هزار و ۳۵۱ تماس با ستاد خبری استان، یک‌هزار و ۶۲۱ مورد متخلف، پنج‌هزار و ۳۳۰ مورد غیرمتخلف و ۴۰۰ مورد نیز نامعلوم بوده و درصد تخلف‌یابی استان نیز در سال جاری ۲۲ درصد بوده است. 
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در خصوص اقدامات این سازمان‌در بازار نوروز امسال نیز گفت: ۵۰ کارشناس و بازرس در این راستا به صورت شبانه روزی در استان فعالیت می‌کنند. 
قربانیان اظهار داشت: بازرسی از واحدهای صنفی توسط بازرسان و کارشناسان این نهاد با اولویت مراکز عرضه کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار، مواد پروتئینی و میوه و تره‌بار ، به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، انجام می‌شود. 
بیش از ۷۰ هزار واحد صنفی و ۲ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha