ارائه مشاوره به استارتاپ‌ها، رویکرد سازمان جهانی بهداشت

تهران- ایرنا- نماینده سازمان جهانی بهداشت در بازدید از دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: رویکرد ما مشاوره گسترده‌ به استارتاپ‌ها است تا آنها راحت‌تر ایده‌ها و خدمات خود را به شکل محصول نهایی عرضه کنند.

کریستف هملمن نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران امروز شنبه به دعوت پژوهشکده فناوری سلامت دانشگاه صنعتی امیرکبیر از امکانات، ساختار و فناوری‌های حوزه سلامت این دانشگاه برای بررسی راهکارهای همکاری مشترک بازدید کرد.

در این بازدید حسین حسینی تودشکی معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و حمید کشوری سرپرست پژوهشکده فناوری سلامت دانشگاه حضور داشتند.

همچنین هاملمن از برج نوآوری و فناوری دانشگاه، مرکز تحقیقات مشترک سامسونگ، شرکت طبا زیست پلیمر، سامانه پزیکاتو و خدمات هوشمند سلامت بازدید کرد. 

وی در سخنانی گفت: رویکرد کلی ما در سازمان بهداشت جهانی، حمایت از استارتاپ‌هایی است که بتوانند خدمات این سازمان را به محصولات قابل عرضه در بازار تبدیل کنند تا از این طریق دسترسی به این خدمات و کیفیت عرضه آنها افزایش پیدا کند.

 هاملمن اظهار داشت: ساختار سازمان بهداشت جهانی به نحوی است که به ما امکان سرمایه‌گذاری مالی در یک استارت‌آپ را نمی‌دهد. اما می‌توانیم مشاوره‌های گسترده‌ای به استارتاپ‌ها دهیم تا آنها راحت‌تر ایده‌ها و خدمات خود را به شکل محصول نهایی عرضه کنند.

وی ادامه داد: با توجه پتانسیل‌ها و دستاوردهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان ایران،  سازمان جهانی بهداشت آماده همکاری و اجرای برنامه مشترک با دانشگاه است و امیدواریم دستاوردهای دانشگاه امیرکبیر در حوزه سلامت برای عموم مردم جهان ارائه شود.

در این بازدید نماینده سازمان بهداشت جهانی با فعالیت تیم‌ها و استارتاپ‌های حوزه سلامت مرکز فناوری سامسونگ - امیرکبیر آشنا شد.

وی مرکز فناوری سامسونگ - امیرکبیر را به عنوان نهادی مفید یاد کرد که کمک می‌کند افراد گوناگون با دیدگاه‌های متفاوت کنار هم قرار گرفته و با پرورش ایده‌ها و استعدادهای خود، قدم‌های بزرگی بردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha