۷ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 83691369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح نظارت و کنترل جایگاه‌های سوخت در استان مرکزی آغاز شد

اراک - ایرنا - سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از آغاز طرح نظارت و کنترل مجاری عرضه و جایگاه‌های سوخت این استان خبر داد و گفت: اداره کل راهداری و پایانه‌ها، ستاد اقامه نماز، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری در اجرای این طرح مشارکت دارند.

«سعید جمشیدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح با هدف خدمات‌رسانی هر چه بهتر جایگاه‌های سوخت، مجتمع‌های رفاهی، اقامتی و نمازخانه‌های مستقر در جایگاه‌های سوخت از امروز (هفتم اسفندماه) آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ ادامه دارد.

وی بیان کرد: استان مرکزی در مسیر کریدور ارتباط شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد و به‌ همین دلیل جاده‌های این استان بستر تردد خودروهای سبک و سنگین به خصوص در تعطیلات نوروز است، بنابراین جایگاه‌های سوخت و مجتمع‌های اقامتی و تفریحی زیر مجموعه این جایگاه‌ها باید از لحاظ نظافت و ارائه خدمات‌رسانی در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشند.

وی اظهار داشت: خرید به هنگام فراورده‌های نفتی برای جایگاه‌های عرضه سوخت در ایام نوروز، رسیدگی به نمازخانه‌های بین راهی و مجاور جایگاه‌ها، نظافت محیط جایگاه‌های عرضه سوخت و تکریم ارباب رجوع مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه مدیران و کارکنان جایگاه‌های سوخت قرار گیرد. 

سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی اضافه کرد: سامانه تلفنی ۰۹۶۲۷ به طور ۲۴ ساعته فعال است و در صورت گزارش هر گونه شکایت از سوی هم‌وطنان ظرف مدت ۷۲ ساعت رسیدگی و پاسخ به شاکی اعلام می‌شود.

۹۱ جایگاه سوخت مایع، ۶۲ جایگاه سوخت پاک سی ان جی و ۶ باب نمازخانه بین‌راهی در استان مرکزی وجود دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha