۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۴۸
کد خبر: 83686007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ منجر به جذب سرمایه گذاری شود

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه قابلیت‌های بسیاری در زمینه گردشگری دارد، گفت: باید از رویداد ۲۰۲۰ برای ایجاد سرمایه‌گذاری و تحرک در اقتصاد گردشگری بیشترین بهره لازم را ببریم.

هدایت حاتمی روز شنبه در نشست سرمایه گذاری حوزه گردشگری که در اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان برگزار شد، با اشاره به عزم جدی استان در جهت جلب و جذب سرمایه گذاری در زمینه های مختلف به ویژه حوزه گردشگری گفت: بیش از ۸۲۰ درخواست سرمایه گذاری در حوزه های مختلف در استان داریم و این نشان از جذابیت استان برای سرمایه گذاران و نیز تسهیل روند سرمایه گذاری است.
وی افزود: در گذشته روند پاسخ استعلام ها گاهی تا ۶ ماه طول می کشید اما امروز آن را به کمترین زمان ممکن رسانده ایم و تمام زیرساخت ها را برای سرمایه گذاران نیز فراهم کرده ایم.
معاون استاندار کرمانشاه عنوان کرد: امسال نیز شاهد ورود جدی سرمایه گذاران خارجی به استان بودیم که می تواند تحول بزرگی در اشتغالزایی ایجاد کند.
حاتمی به رویداد ۲۰۲۰ اشاره و اظهار داشت: رویداد گردشگری۲۰۲۰ می تواند ظرفیت های گردشگری استان بخصوص گردشگری روستایی را به خوبی معرفی کند و ما باید از این رویداد برای ایجاد سرمایه گذاری و تحرک در اقتصاد گردشگری بیشترین بهره را ببریم.
وی خواهان ورود سرمایه گذاران به حوزه گردشگری شد و اظهار داشت: کرمانشاه بهشت سرمایه گذاری است و قابلیت های بسیاری زیادی در عرصه گردشگری دارد و سرمایه گذاران در خصوص سرمایه گذاری در این حوزه هیچ آسیب و ضرری نخواهند دید و دولت نیز با تمام توان از آنها حمایت خواهد کرد.