۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۳۰
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 83684628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

افزایش جمعیت در برخی شعبه‌های رای آستارا

۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۳۰
کد خبر: 83684628
افزایش جمعیت در برخی شعبه‌های رای آستارا

آستارا - ایرنا - برخی شعبه‌های رای در آستارا با افزایش جمعیت مواجه است و با وجود قرار گرفتن در ساعات پایانی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، لحظه به لحظه بر تعداد رای‌دهندگان افزوده می‌شود.

شعبه های مدرسه ظهیرنیا، مساجد محمد رسول الله (ص)، آبروان، جامع لوندویل، امام سجاد (ع) و شهرک عباس آباد آستارا امروز جمعه شاهد حضور چشمگیر مردم این شهرستان برای رای دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

روستائیان آستارا در بخش های مرکزی و لوندویل هم در برخی از مناطق با لباس های رنگارنگ محلی، حضور یافته و رأی های خود را برای تعیین سرنوشت کشور به صندوق ها می اندازند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: استقبال مردم این شهرستان در ساعات پایانی رای گیری غیرمنتظره است و انتظار می رود مشارکت بالایی از مردم در این دوره از انتخابات به ثبت برسد.

سامان ساسانیان اظهار کرد: با توجه به تمدید زمان رای گیری تا ساعت ۲۰، تعرفه کافی به شعب توزیع شده است و عوامل اجرایی با تمام توان برای اخذ آرای مردم شهرها و روستاهای این شهرستان تلاش می کنند.

 ۸۴  شعبه اخذ رای در شهرستان مرزی بندر آستارا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح فعال است و ۶۵ هزار و ۶۰۰ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

 انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در پنج استان،امروز دوم اسفند ماه در حال برگزاری است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و ۱۰ نامزد برای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha