چهارمین رویداد «سوار ابرها» برگزار شد

۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۱۳
کد خبر: 83677106
چهارمین رویداد «سوار ابرها» برگزار شد

تهران - ایرنا - هم بنیان‌گذار ابرآروان در چهارمین رویداد این مجموعه با اشاره به این که از امروز ابرآروان به ۵ زبان مختلف دنیا در دسترس است گفت: به زودی با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی دیتا سنتری برای خدمات رسانی بهتر راه اندازه خواهد شد.

پویا پیرحسینلو در چهارمین رویداد مجموعه ابرآروان که شامگاه یکشنبه برگزار شد گفت: بسیاری از تولید کنندگان ایرانی توسط ما به سواستفاده از فضای محدود کشور محکوم می شوند. اگر فیلترینگ و محدودیت های مختلف در جغرافیایی که ما در آن زندگی می کنیم نبود، شاید کسب و کارهای اینچنینی هیچ وقت به وجود نمی آمدند که بعد بزرگ شوند و قدرت بگیرند.

هم بنیانگذار ابرآروان اضافه کرد: عده ای دیگر کاسبان تحریم هستند که اگر کشورهای خارجی ما را تحریم نمی کردند و از ارایه سرویس به ما دست نمی کشیدند اصلا به وجود نمی آمدند. ما به عنوان تولید کننده ایرانی تلاش می کنیم که به همه و خودمان ثابت کنیم بالاخره موفق می شویم. رشد اقتصادی منفی، توسعه ناپایدار و خروج سریع نیروهای خبره ایرانی از کشور به این مسئله که ما باید جهانی شویم تاکید دوباره ای می کند.

ابر آروان یک استارتاپ چند نفره در فضای کوچک بود اما امروزه ابر آبروان یکی از ده CDN (شبکه تحویل محتوا) بزرگ جهان است، یکی از شش CDN حوزه فناوری و یکی از سه CDN اقتصادی دنیا به حساب می آید.  

پیرحسینلو به برنامه های آتی که این مجموعه قصد انجام آن را دارد اشاره کرد و گفت: قرار است با کمک سرمایه گذاران دیتا سنتری با ۲۵۰ میلیارد تومان راه اندازی کنیم. اکنون ابر آروان زیرساخت یک پارچه ایجاد کرده که بیش از ده ها هزار کسب و کار ایرانی به آن اعتماد دارند و از آن استفاده می کنند.

فاصله ما با کلودهای ابری جهان بسیار زیاد است و کاملا این را می دانیم اما ما برای بالا بردن سقف آروزهای مان تلاش می کنیم و آن را خواهیم ساخت.  

هستی شهریزفر نیز در ادامه گفت: زمانی که دیجیتال اوشن ایران و کسب و کارهای ایرانی را تحریم کرد، ابر آروان یک فرصت دو هفته ای برای استفاده رایگان از خدمات خود  را در اختیار کسب و کارها قرار داد.

در کنار آن سرویس رایگان را در اختیار استارتاپ ها قرار داد، بازه استفاده  رایگان CDN را افزایش داد تا به واسطه آن ۹۴ رصد کسب و کارها بتوانند از آن به صورت رایگان استفاده کنند. زمانی که اینترنت کشور به شکل ناباورانه ای قطع شد از ابرآوران خواسته شده بود که سرویس دهی محدود کند، اما سعی کردیم فقط به خودمان فکر نکنیم و وظیه خودمان دانستیم که با ۲۴ ساعته کار کردن، به ارایه خدمات بپردازیم.

در آن روزها ساختمان ما پر شده بود از مجموعه های استارتاپی کوچک که آمده بودند تا وبسایت خود را نجات دهند. پلتفرمی که تمام کسب و کار آن ها بود.

سوار ابرها رویدادی سالانه و فناورانه است که در حوزه محصولات ابری برگزار می شود و در آن در کنار دستاوردهای فنی، معرفی محصولات جدید و اشتراک دانش به فرهنگ سازمانی نیز می پردازیم.  

ابر آروان تنها عرضه کننده زیرساخت یکپارچه ابری در ایران است که با مجموعه محصولات cdn ابری، dns ابری، امنیت ابری، رایانش ابری، فضای ذخیره سازی ابری، پلتفرم ویدیو و پلتفرم بخش زنده، به بسیاری از وب سایت ها و کسب و کارهای آتلاین در کنار سامانه های حساس دولتی خدمات ابری عرضه می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha