۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 83673145
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال داماش بدون تمرین عازم ارومیه شد

۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲
کد خبر: 83673145
تیم فوتبال داماش بدون تمرین عازم ارومیه شد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال داماش برای رویارویی با نود ارومیه بدون تمرین عازم ارومیه شد.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیمهای فوتبال داماش و نود ارومیه عصر شنبه  ۲۶ بهمن ماه در هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ارومیه به مصاف هم خواهند رفت.

میثم محبوب افزود: با توجه به بارش شدید برف در شهرستان رشت، تیم داماش طی هفته جاری نتوانست در ورزشگاه تمرین کند  و فقط یک جلسه در سالن سرپوشیده تمرین انجام داد و بدون تمرین کافی برای دیدار مقابل تیم نود عازم ارومیه شد.

وی ادامه داد: البته در دیدار برابر نود ارومیه ، آزاد جعفرزاده به دلیل محرومیت نمی تواند داماش را در این بازی همراهی کند و همچنین میلاد صفایی و جابر نصیری نیز به دلیل مصدومیت نمی توانند تیم خود را در دیدار برابر نود ارومیه همراهی کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه مشکلات مالی تیم هنوز پابرجاست و تاکنون فقط پنج درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده اما مدیریت باشگاه مترصد رفع مشکلات تیم هستند تا بخشی از مطالبات بازیکنان را در اسرع وقت پرداخت کنند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش اضافه کرد: به هرحال امیدواریم که مسئولان استان و همچنین مسئولان شهر رشت به کمک تیم داماش بشتابند تا بخشی از مشکلات مالی این تیم پرطرفدار برطرف شود.

محبوب خاطرنشان کرد: گرچه تیم فوتبال داماش هفته گذشته به یک پیروزی خانگی ارزشمند دست یافت و بازیکنان این تیم از این بابت دارای روحیه خوبی هستند اما به دلیل عدم دریافت مطالبات خود، هنوز این بازیکنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند که امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات نیز برطرف شود تا بازیکنان با خیالی آسوده و با روحیه بسیار مناسب رقابتهای لیک دسته اول را ادامه دهند.

تیم فوتبال داماش که هفته گذشته در ورزشگاه سردارجنگل رشت با نتیجه دو بر یک برابر تیم قدرتمند گل ریحان البرز به برتری رسید اما  بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی در هفته بیست و دوم این رقابتها مقابل تیم مس کرمان حاضر نشدند.

تا پایان هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، نود ارومیه با کسب ۳۹ امتیاز در مکان چهارم و تیم فوتبال داماش با کسب ۳۲ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha