۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 83670684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دشمنی آمریکا ایران را قوی‌تر کرده است

۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۷
کد خبر: 83670684
دشمنی آمریکا ایران را قوی‌تر کرده است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: دشمنی آمریکا با کشور ایران باعث شده تا جمهوری اسلامی به مراتب نسبت به گذشته قوی‌تر شود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی روز سه شنبه در جمع مردمی قزوین به مناسبت ایام الله دهه فجر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنی آمریکا موجب اتحاد و انسجام ملت ایران شده است و کشور از همه متحدتر و منسجم‌تر است.

وی با بیان اینکه اگر دشمن طرف مقابل را به وخوبی بشناسیم، به نفع ما تمام خواهد شد، اظهار داشت: هر ملتی که بتواند دشمن خودش را به خوبی بشناسد، به راحتی می تواند در مقابل آن ایستادگی کرده و معادلات را به نفع خودش تمام کند.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: امروز به برکت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی قله های بلندی را فتح کرده‌ایم و این روند همچنان ادامه دارد.

امام جمعه قزوین دشمنی آمریکا با ایران را جدی عنوان کرد و گفت: امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند و از شیطان جزو دشمنی انتظار نمی‌رود، بنابراین همه ما  باید نسبت به تهدیدات دشمن آگاه باشیم.

آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: مقابله با دشمنان نظام و انقلاب همچنان ادامه دارد تا خاورمیانه از شر این شیاطین خلاصی یابد.

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن روز سه شنبه با حضور مردم و مسؤولان در خیابان شهدای قزوین و شهرهای دیگر استان برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha