امام جمعه خمین: «معامله قرن» ضعف استکبار جهانی را ثابت کرد

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: موضوع معامله قرن که از سوی رییس جمهور آمریکا مطرح شده، ضعف استکبار جهانی و اسرائیل را به تمام ملتهای جهان ثابت کرد.

حجت الاسلام سید « علی حسینی‌پور » روز سه‌شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن خمین افزود: معامله قرن طرح خطرناکی است اما براساس فرمایش مقام معظم رهبری این طرح قبل از ترامپ نابود می‌شود.
وی ادامه داد: افرادی نظیر یاسر عرفات که به دنبال مذاکره با آمریکا بودند، سرانجام متوجه شدند مذاکره با آمریکا سبب ذلت می‌شود.
امام جمعه خمین حضور مردم در راهیپمایی امسال را بی نظیر دانست و  اظهار داشت:  ملت ایران با ایمان، معتقد و پیرو اهل بیت (ع) است اما دشمنان در دوران قبل از انقلاب اسلامی این ملت را با شکنجه ضعیف کردند.
حجت الاسلام حسینی پور گفت: اقتدار مردم ایران در جهان، سیاست مقتدر و اقتصاد مستقل از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی تاکید کرد:  استکبار جهانی پس از حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق، بر خلاف ادعایش به دلیل ضعف خود نتوانست هیچ اقدامی کند.
امام جمعه خمین افزود:  دشمنان نظام با وجود ضعف ازتمام توان خود برای آسیب به نظام اسلامی استفاده می کنند.
حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند مردم را از حضور در انتخابات باز دارند چراکه این انتخابات پشتوانه مهمی برای حرکت نظام در آینده است.
وی گفت: در چهل سالگی دوم انقلاب مردم بصیر باید نمایندگان انقلابی و شجاع را انتخاب کنندزیرا این نمایندگان می توانند به وزیر انقلابی و با کفایت رای دهند.

 در پایان راهپیمایی بیانیه  ۶ بندی با موضوع  حضور گسترده در انتخابات، اخراج نیروهای اشغالگر از منطقه و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب قرائت شد.
مردم زادگاه امام خمینی(ره) همزمان با سراسر کشور مسیر میدان ۱۵ خرداد تا میدان مدرس را در حالی که شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «نهضت ما نهضت پاینده است ۲۲ بهمن ما زنده است»، «ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است»،« ۲۲ بهمن ماه یوم اللهاست - بنیانگذار نهضت روح الله است»،«  نه سازش نه تسلیم» و« یا حسین» سر می‌دادند،  طی کردند.
خمین به عنوان زادگاه معمار کبیر انقلاب  در جنوب استان مرکزی قرار دارد. 
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha