راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب است

تبریز- ایرنا - استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان را به حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری دعوت کرد.

متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اکنون در چهل و یکمین سالگرد پیروزی خود به نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی و حق‌طلبی در بین ملت‌های منطقه و جهان تبدیل شده و حرکت مقتدرانه و رو به پیشرفت آن در گام دوم، بیانگر عزم و اراده  آهنین ملت بزرگ ایران در تحقق آرمان‌های این انقلاب الهی است.

ملت ایران در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، شکوه حق‌طلبی و استکبارستیزی خود را به رخ جهانیان کشید و زنجیرهای وابستگی به قدرت‌های استعمارگر را از هم گسست و گام‌های بلند خود را برای تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آغاز کرد.

حماسه عظیم دهه فجر، نویدبخش تعالی و ترقی کشور در تمام عرصه‌ها بود و امروز ثمرات این حرکت امیدبخش در پیشرفت‌ها و دستاوردهای کم‌نظیر کشور در بخش‌های مختلف به روشنی دیده می‌شود.

اکنون که دشمنان انقلاب اسلامی با تمام قوا به جنگ اقتصادی با ملت ایران برخاسته‌اند و تضعیف روحیه نشاط و امید مردم را نشانه رفته‌اند، حضور موثر و گسترده آحاد ملت در صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب می‌تواند توطئه‌های شوم آنان را نقش بر آب کند و روح تازه‌ای در حرکت پرشتاب کشور به سمت قله‌های پیشرفت بدمد.

اینجانب با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران و ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب بویژه سردار جبهه مقاومت، شهید قاسم سلیمانی، از عموم مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی دعوت می‌کنم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عهد و پیمان خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی تازه کرده و همبستگی و اتحاد خود را در تحقق اهداف عالی این انقلاب، بار دیگر نشان دهند.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha