۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 982
کد خبر: 83669156
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نمایش پویایی انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم استان مرکزی

اراک - ایرنا - مردم جای جای استان مرکزی روز سه‌شنبه با حضور گسترده خود در راهپیمایی وحدت بخش یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بار دیگر نشان دادندکه انقلاب اسلامی پویا و سرزنده به سوی آرمانهای والای خود در حرکت است.

خروش مردم استان و شعارهای انقلابی آنان نشان دهنده عزم راسخ مردم این دیار و سراسر میهن اسلامی برای صیانت از انقلاب اسلامی و آرمانهای والای آن است و در این راستا همه اقشار از پیر و جوان و زن و مرد مصمم، همراه و متحد هستند.  

مردم  انقلابی و همیشه در صحنه استان مرکزی با وجود هوای سرد، با تشکیل اجتماع پرشور و برگزاری راهپیمایی، یک بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری اعلام کردند و  با حضور معنادار خود بی‌اثر بودن تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن را تایید کردند.
شمار زیادی از مردم ولایتمدار استان مرکزی در نقاط مختلف شهری و روستایی در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند و با حضور هوشمندانه خود در  این آیین با شکوه، عزم و اراده راسخ خود را در پاسداشت آرمان‌های امام راحل و شهیدان و تداوم مسیر انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

مردم استان مرکزی در حالی که از سوی استاندار، معاونان استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و ارتش و جمع دیگری از سوی مسولان استان همراهی می‌شدند، با در دست داشتن تصاویر سردار دل‌ها -شهید سلیمانی- اعلام کردند که دوره زیاده‌خواهی ابرقدرت‌ها به سرآمده و ایران اسلامی یکپارچه از آرمان‌هایش صیانت می کند و هیچ دسیسه و نیرنگی نمی‌تواند در این اراده و اقتدار خدشه وارد کند.

مردم استان مرکزی همچنین در این روز که به دلیل تقارن سالروز  پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهید وی با عنوان روز «حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها» نامیده شده با سردادن شعارهایی، تروریسم دولتی آمریکا را محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، از اقدام ننگین  این ۲ رژیم در مورد برنامه موسوم به «معامله قرن» اعلام انزجار کرده و  به دفاع از جبهه مقاومت و فلسطینیان مظلوم پرداختند.
راهپیمایی ۲۲ بهمن اراک از میدان شهدا به سمت مصلی بیت‌المقدس اراک در حال برگزاری است و راهپیمایان درحالیکه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و تصاویر رهبر فرزانه و امام راحل و دست‌نوشته‌هایی را حمل می‌کنند شعارهایی ما همه سرباز توییم خامنه‌ای - گوش به فرمان توییم خامنه‌ای سر دادند و بار دیگر آمادگی خود را برای جانفشانی در مسر انقلاب اعلام کردند.

خیابانهای سایر نقاط استان مرکزی نیز در سالروز پیروزی امقلاب اسلامی مملو از جمعیت انقلابی بود که با مشتهای گرده کرده و شعارهای کوبنده عزم خود را برای تداوم انقلاب اسلامی و آرمانهای والای آن، تبعیت از رهبر معظم انقلاب و تدوام راه شهدا به ویژه سردار دل‌ها شهید سپهبد سلمیانی اعلام کردند.

به همین مناسب مردم شهرستان‌های ساوه، زرندیه، خمین، محلات، دلیجان، شازند، خنداب، فراهان، کمیجان، تفرش و آشتیان هم صدا با  انقلابیون و دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر گیتی، به خیابان‌ها آمدند و با شرکت در راهپیمایی‌های با شکوه ۲۲ بهمن، سالروز پیروی انقلاب اسلامی گرامی  داشتند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس ستاد برگزاری جشن های دهه فجر استان مرکزی در آغاز راهپیمایی با شکوه  ۲۲ بهمن در اراک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :جشن انقلاب اسلامی و راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه در ۱۵۹ نقطه شهری و روستایی این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «عباس دانشی» افزود: در ابتدای آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در اراک که از میدان شهدای این شهر آغاز می‌شود، سرود ۱۳۵۷ نفره دانش آموزان استان و تازه‌ترین سرودهای انقلاب اسلامی توسط هنرمندان کشوری و استانی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سرود قاسم هنوز زنده است نیز به مناسبت اربعین شهادت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط  «غلامرضا صنعتگر» در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در اراک خوانده می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر اراک از میدان شهدا آغاز  شده و مردم پس از پیمودن مسیر پل خیبر، خیابان محسنی و ادبجو در مصلی بیت المقدس این شهر تجمع می‌کنند.

حجت الاسلام دانشی افزود: حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران سخنران تجمع مردم شهر اراک در مصلی بیت المقدس این شهر خواهد بود.

راهیمایی ۲۲ بهمن امسال  ۱۵۹ نقطه استان مرکزی برگزار شد.

 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها