نظارت قانونمند و بی طرفی از وظایف مدیران شعب اخذ رای باشد

گچساران- ایرنا - فرماندار گچساران گفت: حفظ و حراست از آرای مردم، نظارت قانونمند و بی طرفی در انتخابات از اولویت کاری نمایندگان فرمانداری‌ این شهرستان به عنوان مدیران شعب اخذ رای و مجری دولت است.

علی خوان پایه روز پنجشنبه در اولین جلسه توجیهی - آموزشی نمایندگان فرمانداری گچساران  در شعب اخذ رای ، رای را حق الناس مردم و صاحبان رای(نامزدهای انتخاباتی) اعلام کرد و گفت: نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رای باید با  بی طرفی ورعایت اجرای قانون و مقررات انتخابات بستری آرام و امن را فراهم کند.

وی بیان کرد: صیانت و حفاظت از آرای  مردم به عنوان حق‌الناس وظیفه اصلی مجریان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

خوان پایه اجرای درست و قانونی انتخابات را از مسئولیت مهم نمایندگان فرماندار اعلام کرد و گفت: برگزاری انتخابات سالم موجب اعتماد هرچه بیشتر مردم و رای دهندگان به نظام خواهد شد.

وی لازمه انتخابات سالم را رعایت کامل فرآیندهای قانونی در برگزاری انتخابات از سوی نمایندگان فرماندار اعلام کرد.

خوان پایه گفت: نمایندگان فرماندار باید به قانون و مقررات تسلط کامل داشته و آرامش شعب اخذ رای را با تدبیرو رعایت کامل بی طرفی مدیریت کنید.
وی تعداد نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رای را ۱۰۵ نفر اعلام کرد و گفت: مدیران شعب اخذ رای  در روز انتخابات با مراقبت از آراء مردم باید بی طرف باشند تا قانون انتخابات به درستی اجرا شود

خوان پایه ادامه داد: در انتخاب نمایندگان فرمانداری طوری رفتار شده که ذهنیت مردم به سمت سلامت انتخابات پیش برود.
وی افزود: نماینده فرماندار و اعضای شعب اخذ رای یک روز قبل از برگزاری انتخابات جهت بررسی امکانات، ملزومات و پیش بینی محل استقرار صندوق های اخذ رأی در محل صندوق حاضر شوند تا با کسب اطلاعات مورد نیاز، در روز انتخابات با مسائل و مشکلات کمتری مواجه باشند.

دبیر ستاد انتخابات گچساران گفت: ۱۵۱ شعبه اخذ رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای شهرستان های گچساران و باشت پیش بینی شده است.

مرتضی سجاد پور افزود: از این تعداد شعب اخذ رای ۱۰۵ مورد برای حوزه گچساران در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: از تعداد شعب اخذ رای این شهرستان ۶۵ مورد در شهر و مابقی در روستاها است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha