۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۲۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 83662492
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در بوشهر افتتاح شد

بوشهر-ایرنا- با امضای تفاهم نامه سه جانبه بین شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، مراکز علمی و استانداری بوشهر صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در این استان افتتاح شد.

این تفاهم نامه با هدف تقویت اقتصادی دانش بنیان وتوسعه صنایع پیشرفته و خدمات مبتنی بر علوم و فناوری امضا شده‌است.

استاندار بوشهر روز چهارشنبه در این آیین گفت: موضوع این تفاهم نامه مشارکت در شناخت اولویت‌های حمایتی، فرصت‌های سرمایه گذاری، زمینه های مناسب صادراتی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در صنایع پیشرفته و همکاری با هدف تبدیل ایده‌های فناوری و کارآفرینی به محصول یا خدمت و تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی است.

عبدالکریم گراوند افزود: همچنین همکاری در زمینه توسعه بنگاه‌های فعال بویژه گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه و محصولات جدید از دیگر موضوع‎های تفاهم نامه سه جانبه بین شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، مراکز علمی استان است.

استاندار بوشهر ادامه داد: بوشهر پنجمین استان کشور است که صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در آن راه‌اندازی شده‌است.

وی عنوان کرد: با توجه به اهداف این صندوق امیدواریم روند حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر توسط صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با جدیت دنبال شود.

گراوند تاکید کرد: فعالیت صندوق حمایت از تحقیق و توسعه صنایع پیشرفته در مسیر توسعه شرکت‌های دانش بنیان اقدامی ارزشمند است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته هم در این نشست گفت: راه‌اندازی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان بوشهر برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تمرکز زدایی از مرکز برای حمایت از این شرکت‌ها است.

رضا نقی پور بیان کرد: ارائه تسهیلات بانکی، خدمات، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی، صدور ضمانتنامه برای شرکت‌های دانش بنیان بخشی از مزایای صندوق حمایت از صنایع پیشرفته است.

وی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت با تمام تلاش آماده خدمت و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha