از دستگیری قاتل فراری در اصفهان تا کشف ۱۵ کیلوگرم حشیش در بوشهر

بوشهر_ ایرنا_ رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری فردی خبر داد که پس از ارتکاب قتل جوانی ۳۶ ساله، به یکی از شهرستان‌های استان اصفهان گریخته بود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ جوشن سهرابی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فروردین امسال پس از وقوع قتل جوانی ۳۶ ساله در یکی از محلات شهر بوشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه با همکاری پلیس آگاهی استان اصفهان موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری تبعه افغانستان، در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان شده و پس از اعزام به این شهر و هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، طی عملیاتی منجسم موفق به دستگیری قاتل و همدست وی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به انتقال فرد قاتل ۲۶ ساله به بوشهر و اعتراف وی به ارتکاب قتل، این شخص در بازجویی‌ها عنوان کرد: به علت اختلافات شخصی درصدد انتقام جویی برآمده و با چاقویی که در اختیار داشته است مقتول را با همکاری همدستش به قتل رسانده و متواری شده بود.

بیش از ۱۵ کیلوگرم حشیش در بوشهر کشف شد

رییس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان بوشهر از کشف ۱۵ کیلو و ۵۹۰ گرم حشیش از یک توزیع کننده موادمخدر خبر داد.

سرهنگ موسی کرم پور افزود: در پی کسب اخبار و گزارش‌های متعدد مبنی بر اینکه فردی در امر تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر به صورت عمده و حرفه‌ای فعالیت دارد که در همین راستا موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اقدامات ویژه پلیسی فعالیت این فرد به صورت نامحسوس زیر نظر گرفته شد و مشخص شد قصد دارد محموله مواد مخدری را تهیه و با همکاری سایر افراد مرتبط از یکی از شهرستان‌های استان همجوار به مقصد بوشهر منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات هماهنگ متهم و هم دست وی را حین انتقال محموله مواد مخدر در محور کازرون به بوشهر با خودروی سواری متوقف و دستگیر کردند.

کرم پور تصریح کرد: پلیس حین بازرسی از خودرو یک گونی حاوی ۱۵ بسته مواد مخدر از نوع حشیش به وزن ۱۵ کیلو و ۵۰۰ گرم را کشف و توقیف کرد.

وی یادآور شد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و همکاری شهروندان با پلیس در کاهش جرایم نقش به سزایی خواهد داشت.

سارقان احشام در دشتستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری سارقان دامداری و احشام، در بخش سعدآباد خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمودیان شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یک دامداری در بخش سعدآباد و حساسیت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران فرماندهی انتظامی بخش سعدآباد با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی، متهم اصلی را شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم را که از سارقین سابقه دار و زندانی بود به همراه ۲ نفر دیگر از همدستانش را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه متهمان در مواجهه با شواهد و قرائن علمی به بزه انتسابی اعتراف کردند، عنوان کرد: شهروندان ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم‌های مداربسته و نگهبان برای پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha