۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 83659159
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح و آغاز ساخت ۶۰ طرح عمرانی و تولیدی در بندرگز

گرگان - ایرنا - همزمان با سومین روز دهه فجر ۵۲ طرح‌ عمرانی، تولیدی و اقتصادی بندرگز افتتاح و عملیات ساخت ۸ طرح زیربنایی این شهرستان آغاز شد.

فرماندار بندرگز روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: مجموع اعتبار این طرح ها ۴۷۴ میلیارد ریال است که از این تعداد، ۴۷ پروژه با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال عمرانی و ۱۳ طرح با اعتبار ۳۲۹ میلیارد ریال تولیدی ، اقتصادی و خدماتی است.

حسین احمدی اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها، ۵۷ فرصت شغلی جدید در این شهرستان ایجاد شد.

وی بیان کرد: همچنین با تلاش مدیران استان و شهرستان و با پرداخت یک هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل کارگروه رونق تولید، در ۲ سال اخیر ۸ واحد صنعتی تعطیل بندرگز به چرخه تولید بازگشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان هم در این مراسم گفت : استقلال و خودباوری، مهمترین دست آورد انقلاب اسلامی است که در نتیجه آن ایران در ۴۱ سال اخیر به پیشرفت های فراوانی در بخش های گوناگون رسید.

میرمحمد غراوی همچنین به طرح های قابل بهره برداری گلستان در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: در این ایام ۲ هزار و ۵۳۱ پروژه به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال و ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

در پایان این مراسم مدرسه ۴ کلاسه خیّر ساز با مساحت ۵۴۰ مترمربع در روستای ابراهیم آباد از توابع بخش مرکزی بندرگز به بهره برداری رسید.

همچنین کارخانه تولید قیر شهرک صنعتی بندرگز با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی برای ۶ نفر پس از سال‌ها تعطیلی به چرخه تولید بازگشت.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha