۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 83661573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برق‌رسانی به ۱۳ روستای سیل‌زده گلستان و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - تایید صلاحیت ۵۵ درصد داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان، برق‌رسانی به ۱۳ روستای سیل‌زده استان در دهه فجر و برگزاری ششمین همایش تجلیل از نخبگان دانش آموزی و کنکور آق‌قلا از جمله خبرهای کوتاه امروز چهارشنبه گلستان است.

حمیدرضا بهمنی‌نژاد رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان گفت: از مجموع ۴۱۸ نفری که از گلستان داوطلب شرکت در انتخابات مجلس یازدهم شدند،  ۱۷ نفر انصراف داده و صلاحیت ۲۲۸ نفر معادل ۵۵ درصد کل ثبت نام کنندگان تایید شد.

**

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: همزمان با دهه فجر ۱۳ طرح برق رسانی به روستاهای سیل زده استان به بهره برداری می رسد.

همچنین در این ایام پروژه تعویض شبکه توزیع و نصب انشعابات روستای سعدآباد فندرسک به طول ۷۵.۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیون ریال افتتاح شد.

**

ششمین همایش تجلیل از نخبگان دانش آموزی و برگزیدگان کنکور سراسری در شهرستان آق قلا برگزار شد.

**

۷۰ دانش آموز پسر شهرستان ترکمن با بدرقه مسوولین این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

**

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گمیشان از افتتاح ۴ پروژه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۲۳ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha