۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۱۳
کد خبرنگار: 1434
کد خبر: 83659058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ پروژه عمرانی در عسلویه افتتاح و اجرایی می‌شود

بوشهر- ایرنا- فرماندار عسلویه گفت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ۴۰ پروژه عمرانی با ۴۴ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان افتتاح و اجرایی می‌شود.

عبدالنبی یوسفی روز دوشنبه در جمع روحانیون شیعه و سنی شهرستان عسلویه افزود: از مجموع این پروژه‌ها ۳۲ پروژه با ۳۴ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی هشت پروژه با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نقش روحانیون شیعه و سنی اضافه کرد: روحانیون شیعه و سنی در عسلویه دوشادوش مردم در همه مراسم‌ها  و آئین‌ها حضور دارند.

فرماندار عسلویه ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی امروز شیعه و سنی در کنار همدیگر در منطقه عسلویه در کمال آرامش و برادری باهم زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به انتخابات دوم اسفند اضافه کرد: انتظار می‌رود روحانیون در راستای ناامید کردن دشمنان اسلام مردم را به حضور در انتخابات ترغیب و تشویق کنند.

یوسفی اضافه کرد:  مردم ولایت‌مدار، مومن و متعهد شیعه و سنی عسلویه با حضور پرشور و با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر شور، شعور و وحدت انقلابی خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های امام و شهدا به نمایش خواهند گذاشت.

عسلویه در ۲۸۵ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha