۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 83655119
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتحاد بین اقوام و ادیان از برکت‌های جمهوری اسلامی است

مهاباد- ایرنا- امام جمعه بوکان با تبریک چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اتحاد و همدلی اقوام و ادیان از برکت‌های نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته است.

 ماموستا ملا عباس احمدی روز شنبه در مراسم نواختن زنگ انقلاب که با حضور مسوولان اجرایی این شهرستان در سالن سوم خرداد برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی از رویدادهای مهم و اثرگذار تاریخ معاصر است که در سایه آن اقوام و ادیان مختلف ایرانی برای دفاع از کیان اسلامی متحد و پکپارچه شدند و این اتحاد همچنان در سایه نظام ادامه دارد.

وی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی را برقراری امنیت پایدار عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی کشور ایران را به با ثبات‌ترین کشور در منطقه پرخشونت خاورمیانه تبدیل کرده‌است.

ماموستا احمدی اظهار داشت: علاوه بر امنیت پایدار، آزادی یکی دیگر از نعمت‌های پرشمار انقلاب است که با هیچ کشور دیگری قابل قیاس نیست.

امام جمعه بوکان بیان کرد: اتحاد و برادری اقوام و مذاهب مختلف ایرانی در سایه انقلاب اسلامی بی‌نظیر است و دشمنان با هزاران ترفند و توطئه نتوانسته‌اند تاکنون اتحاد و همدلی مردم را بگیرد و آنان را از هم جدا کند.

ماموستا احمدی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات یکی دیگر از نعمت‌های مهم انقلاب اسلامی ایران است که در آن همه مسوولان کلیدی توسط مردم  انتخاب می‌شوند که این نشان از اوج دموکراسی در ایران است.

وی اظهار کرد: بی‌شک در انتخابات مجلس یازدهم نیز بار دیگر مردم با تمام توان در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و از آرمان‌های انقلاب دفاع و حراست می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش بوکان نیز عنوان کرد: ایام دهه مبارک فجر بهترین فرصت است که مسوولان نظام خدمات 40 ساله انقلاب را برای مردم بازگو کنند.

سلیمان مام‌عزیزی افزود: قبل از انقلاب نرخ باسوادی مردم بوکان کمتر از ۳۰درصد بود اما اکنون نرخ باسوادی در این شهرستان بالای ۹۶ درصد است که این مهم نشانگر پیشرفت چشم‌گیری کشور در این عرصه‌ است.

وی ادامه داد: امروز تمام جنبش‌های آزادی‌خواه جهان نشات‌گرفته از اندیشه و ایدولوژی انقلاب در برابر استکبار جهانی و ایادی آنها ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت: دشمنان انقلاب هیچگاه جرات رویارویی با ایران را ندارند و تا زمانی که ما سرمایه‌های دینی، معنوی و فرهنگی خود را حفظ کنیم دشمن توان مقابله با اراده مردم ایران را ندارد.

در پایان این مراسم زنگ انقلاب به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام راحل (ره) راس ساعت 9:33 دقیقه همزمان بار سراسر کشور نواخته شد.

طی دهه مبارک فجر امسال ۲۳ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی، آموزشی در بوکان در مجموع با بیش از ۸۴۲ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha