۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 83653410
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیران مدرسه‌ساز در ۱۱۵ آموزشگاه گنبدکاووس تجلیل می‌شوند

گنبدکاووس - ایرنا - رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: جشنواره تجلیل از خیران مدرسه‌ساز، دهه فجر امسال در ۱۱۵ مدرسه این شهرستان برگزار می‌شود.

علیرضا رحمانی روز پنجشنبه در نشست توجیهی مدیران و رابطان مجمع خیران گنبدکاووس برای برگزاری دومین جشنواره خیران مدرسه‌ساز شهرستان، اظهارداشت: این جشنواره از ۱۷ بهمن تا هفتم اسفند ماه با محوریت دانشآموزان و همراه با دعوت از خیر سازنده هر مدرسه در تمام ۱۱۵ مدرسه خیرساز شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش بسیار خوب خیران در ساخت مدارس در گنبدکاووس افزود: هم اینک ۲۶ مدرسه در این شهرستان در حال ساخت است که خیران در ساخت ۲۱ مدرسه مشارکت دارند.

رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز گنبدکاووس گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، پیش‌بینی می‌شود تا مهر سال آینده ۱۴ مدرسه خیرساز در این شهرستان افتتاح شود.

رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز گلستان نیز در نشست امروز به تشریح شیوه‌نامه اجرایی دومین جشنواره تجلیل از خیران مدرسه‌ساز گنبدکاووس پرداخت و گفت: با توجه به نقش کلیدی دانش‌آموزان در انتقال مشکلات و کمبودهای فضای آموزشی به محیط خانواده، لازم است این جشنواره با محوریت دانش‌آموزان همراه با دعوت از والدین آنان برگزار شود.

محمدحسین کمیلی افزود: با معرفی درست نقش کمک‌های خداپسندانه و به دور از ریا و فخرفروشی خیران مدرسه‌ساز در بهبود فضای آموزشی، می‌توان افرادی بیشتری را علاقه‌مند به مشارکت در ساخت و ساز و تجهیز مدارس کرد.

 هم اینک ۸۱ هزار دانش آموز در ۴۹۳ مدرسه گنبدکاووس تحصیل می‌کنند و نزدیک به پنج هزار معلم نیز مسئولیت تعلیم و تربیت آنان را برعهده دارند. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha