۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 2574
کد خبر: 83653190
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه فرهنگ در جامعه به مشارکت همگان نیاز دارد

۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹
کد خبر: 83653190
توسعه فرهنگ در جامعه به مشارکت همگان نیاز دارد

گناوه - ایرنا - امام جمعه بخش امام حسن دیلم استان بوشهر گفت: توسعه فرهنگ در جامعه به مشارکت همگان نیاز دارد و همه مسئولان برای پیشرفت و توسعه این بخش مهم در جامعه وظیفه دارند.

حجت‌الاسلام عباس کثیر روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی این بخش افزود: باید به ارزش‌های دینی و اجتماعی خود تکیه کرد تنها دراین صورت است که شاهد رشد و اعتلای فرهنگی جامعه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی در نوروز در کنار ساحل بخش امام حسن با رعایت شئون اسلامی و اخلاقی با همکاری همه نهادهای فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه دیلم گفت: فرهنگ یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های اصلی برای پیشرفت و تعالی یک جامعه است و باید در این راستا جایگاه شورای فرهنگ عمومی تبیین شود.

حجت‌الاسلام محمود اسدی افزود: با شناخت و داشتن اطلاعات کافی از مشکلات فرهنگی منطقه میتوانیم به پیشرفت و توسعه فرهنگ در جامعه کمک کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی دیلم گفت: شورای فرهنگ عمومی، مهم‌ترین رکن توسعه فرهنگی و استحکام بخش پایه اخلاق در ‎جامعه است.

زهره محنایی اضافه کرد: نشست‌های شورای فرهنگ عمومی در این شهرستان و بخش امام حسن کمک شایانی برای رشد و پیشرفت برنامه‌های مطلوب و تاثیرگذار در منطقه می‌کند.

وی بیان کرد: نوروز فرصت بسیار خوبی برای معرفی مکان‌های گردشگری و تفریحی بخش امام حسن به‌ویژه فرهنگ این منطقه است که به همکاری و هماهنگی همه جانبه نهادهای مختلف در این زمینه نیاز  است. 

محنایی ادامه داد: برای اجرای تمام برنامه‌های فرهنگی و هنری گرفتن مجوزهای لازم و رعایت قوانین الزامی است.

بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و در جوار تاسیسات نفتی بهرگان واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha