۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۳۵
کد خبر: 83648493
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انحراف به چپ باز هم در کرمانشاه حادثه آفرید

۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۳۵
کد خبر: 83648493
انحراف به چپ باز هم در کرمانشاه حادثه آفرید

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: به دلیل انحراف به چپ یک دستگاه پژو ۴۰۵ و تصادف با یک دستگاه پراید، ۲ نفر در دم جان باختند.

سرهنگ محمد حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسیر پراید از پاوه به کرمانشاه و مسیر سواری پژو ۴۰۵ از کرمانشاه به سمت پاوه بوده است.

وی افزود: این تصادف در کیلومتر ۳۰ محور کرمانشاه به روانسر در ساعت هفت و ۴۰ دقیقه اتفاق افتاده است.

به گفته حیدری، راننده و سرنشین پراید در دم فوت کردند و ۲ نفر از سرنشینان پژو ۴۰۵ نیز مجروح شده اند.
 رییس پلیس راه کرمانشاه از افزایش ۲/۸ درصدی تلفات بین جاده‌ای استان خبر داد و گفت: در ۱۰ ماه سپری شده از سال‌ جاری ۳۳۰ نفر در تصادفات بین جاده ای استان کشته شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ نفر افزایش نشان می‌دهد.

سرهنگ حیدری» به تازگی در نشست ایمنی جاده های استان، همچنین از کاهش ۶/۱۲ درصدی مجروحان تصادفات سال جاری نسبت به سال ۹۷ خبر داد و گفت: در ایام سفرهای نوروزی، سفرهای تابستانی و ایام اربعین بیشتر آمار تلفات جاده ای در استان را داریم.
وی اظهار داشت: ۵۰۹ نفر در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری در استان کرمانشاه بر اثر تصادفات رانندگی مصدوم شده اند.

وی بیشترین آمار تلفات بین جاده ای استان را مربوط به محورهای کرمانشاه- کامیاران با ۳۸ نفر، محور کرمانشاه به روانسر ۲۶ نفر و بیستون به شهر صحنه ۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: هشت درصد تلفات جاده ای مربوط به ۴۰ کیلومتر از جاده کرمانشاه - کامیاران، هشت درصد مربوط به ۲۰ کیلومتر از جاده کرمانشاه - روانسر است.

استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد. 

سرخط اخبار استان‌ها