۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 759
کد خبر: 83635318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع حکمت کارت ایثارگران تا دهه فجر

۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۴۳
کد خبر: 83635318
توزیع حکمت کارت ایثارگران تا دهه فجر

تهران - ایرنا - مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: همه حکمت کارت‌های متعلق به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سراسر کشور تا دهه مبارک فجر توزیع می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمود تبریزی با اعلام این خبر گفت: بر اساس قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تاکنون ۱۲۱ هزار حکمت کارت چاپ و به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تحویل داده‌ شده است.
وی ادامه داد: در روزهای اخیر نیز ۶۲ هزار حکمت کارت تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان چاپ‌شده و در اختیار بنیاد قرارگرفته و اکنون در حال تحویل این کارت‌ها به جامعه مشمول هستیم.
مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد گفت: مقرر است تا پایان دی‌ ماه بقیه کارت‌های مشمولان این طرح توسط وزارت دفاع چاپ و در اختیار بنیاد قرار گیرد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ایام مبارک دهه فجر به ایثارگران واجد شرایط (همه ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق دریافت می‌کنند) تحویل داده می‌شود و به‌ محض تحویل کامل کارت‌ها، زمان و نحوه بهره‌برداری از آنها به اطلاع ایثارگران عزیز خواهد رسید.
وی افزود: دارندگان حکمت کارت علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف‌های لازم می‌توانند به‌صورت اقساطی و بدون بهره از فروشگاه‌های اتکای سراسر کشور تا سقف اعتبار در نظر گرفته‌شده خرید کنند.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    0 0
    وعده زیاد داده می شود عمل به وعده مهم است