توضیحات تکمیلی درباره بن خرید کتاب خبرنگاران/ عضویت در سامانه جامع رسانه‌ها ضروری است

تهران- ایرنا- معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای تهیه بن یک میلیون تومانی خرید کتاب اعتباری در نظر گرفته شده که اگر با استقبال بالای خبرنگاران مواجه شویم، این اعتبار قابل افزایش است.

به گزارش ایرنا، روز گذشته اعلام شد خبرنگاران، مدیران رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ایِ دارای پرونده در سامانه جامع رسانه‌ها می‌توانند برای تهیه بن یک میلیون تومانی خرید کتاب به سامانه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران مراجعه کنند.

توضیحات تکمیلی درباره بن خرید کتاب خبرنگاران/ عضویت در سامانه جامع رسانه‌ها ضروری است
فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه ایرنا درباره تخصیص بن اعتباری خرید کتاب به خبرنگاران و اهالی رسانه توضیحاتی تکمیلی ارائه کرد و افزود: تخصیص بن به خبرنگاران و اهالی رسانه با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اولین بار صورت می‌گیرد. در سال‌های گذشته طلاب، دانشجویان و اساتید دانشگاهی مشمول بن تخفیف می‌شدند که امسال خبرنگاران و اهالی رسانه هم به این فهرست اضافه شدند.

بن یک میلیون تومانی خرید کتاب به خبرنگارانی که عضو فعال و دارای نظم پرونده در سامانه جامع رسانه‌ها هستند اعطا می‌شود

وی هدف از این اقدام معاون امور رسانه ای و تبلیغات را تقویت دانش تخصصی خبرنگاران و اهالی رسانه و تسهیل دسترسی آنها به منابع علمی و آموزشی خواند و گفت: این اتفاق در بستر سامانه جامع رسانه‌ها رخ می‌دهد. در چند سال اخیر اولویت ما در ارائه خدمات به خبرنگاران و مدیران مسئول و سایر اهالی رسانه، بر اساس حضور آنها در سامانه جامع رسانه های کشور تایید شده و ارائه هر خدماتی مثل بیمه خبرنگاران، اهدای بسته‌های اینترنتی، وام خرید کالا و معرفی به صندوق اعتباری هنر منوط به ثبت نام و تایید در این سامانه است.

مهدی‌پور تاکید کرد: بن یک میلیون تومانی خرید کتاب به خبرنگارانی که عضویت فعال و دارای نظم پرونده در سامانه جامع رسانه‌ها هستند و همچنین تایید شده‌اند اعطا می‌شود.

به گزارش ایرنا، با توجه به هماهنگی‌های به‌ عمل آمده با معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعتبار مبلغ بنِ خرید کتاب برای خبرنگاران و اهالی رسانه، یک میلیون تومان است که ۵۰۰ هزارتومان آن آورده خبرنگارِ متقاضی خواهد بود، ۴۰۰ هزار تومان از سوی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات و ۱۰ درصد مابقی از محل تخفیف ناشران پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha