آنچلوتی: لیورپول حق داشت که «کلوپ» شگفت‌انگیز را به من ترجیح دهد

تهران- ایرنا- «کارلو آنچلوتی» در آستانه نبرد با لیورپول در جام حذفی انگلیس، از چگونگی احتمال پیوستن به حریف مرزیساید تافی‌ها پرده برداشت و تایید کرد که قرمزهای آنفیلد حق داشتند که «یورگن کلوپ» را به وی ترجیح دهند.

آنچلوتی ۶۰ ساله نخستین شهرآورد مرزیساید خود را فردا (شنبه) زمانی که تافی‌ها برابر لیورپول در آنفیلد صف آرایی می‌کنند، تجربه خواهد کرد.

اما سرمربی باتجربه ایتالیایی در صورتی که مقامات باشگاه لیورپول چهار سال پیش وی را به عنوان جانشین «برندن راجرز» انتخاب می‌کردند، می‌توانست در شهرآورد فردا هدایت تیم آنفیلد را برعهده بگیرد.

آنچلوتی با قرمزها وارد مذاکره شد اما حالا اعتراف کرده که لیورپولی‌ها حق داشتند که کلوپ را به جای وی انتخاب کنند؛ کسی که این تیم را به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان و همچنین صدرنشینی لیگ برتر جزیره رسانده است.

آنچلوتی در نشست خبری پیش از دیدار فردا گفت: بعد از جدایی از رئال مادرید بود و با مالک باشگاه مکالمه‌ای داشتم. آنها به دنبال سرمربی جدید بودند اما فکر می‌کنم یورگن انتخاب درستی بود. او کار شگفت انگیزی را در لیورپول انجام می‌دهد و باید بگویم دست مریزاد. او تیمی فوق‌العاده با بازیکنانی شگفت انگیز ساخته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر آنها در فرم ایده آلی هستند اما ما نباید بیش از حد در مورد حریف فکر کنیم.

اورتون آخرین بار در ماه دسامبر مقابل لیورپول قرار گرفت و بازی را پنج بر ۲ واگذار کرد؛ نتیجه‌ای که در نهایت به برکناری «مارکو سیلوا» انجامید.

تافی‌ها از سال ۱۹۹۹ تاکنون در هیچ رقابتی در آنفیلد برنده نبودند اما آنچلوتی در لیگ قهرمانان  و در زمان حضور روی نیمکت ناپولی بهتر از کلوپ عمل کرده و در این فصل امیدوار است تا برای هواداران تیم جدیدش نیز شگفتی سازی کند.

آنچلوتی تاکید کرد: با خواسته هواداران اورتون آشنا هستم و همه یک رویا داریم؛ شکست لیورپول در آنفیلد. این موضوع برای ما یک رویا و فرصت است بنابراین شانس خودمان را امتحان می کنیم. وقتی ۲ تیم در یک شهر وجود دارند، به طور معمول رقابت بزرگی شکل می‌گیرد. درست مثل شهرآورد میلان یا رم و می‌دانم که هواداران هر تیم برای شکست دادن حریف چه هیجانی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha