۱۳ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۱۹
کد خبر: 83619237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پرچم مجاهدات شهید سلیمانی بر زمین نمی ماند

۱۳ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۱۹
کد خبر: 83619237
پرچم مجاهدات شهید سلیمانی بر زمین نمی ماند

خمین - ایرنا - پیشکسوت دفاع مقدس گفت: پرچم مجاهدات و مبارزات سردار سهپد سردار شهید قاسم سلیمانی بر زمین نمی ماند و دلسوزان انقلاب راه او را ادامه می دهند.

به گزارش ایرنا، سردار« نورخدا قاسمی » شامگاه جمعه در آیین گرامیداشت شهید « قاسم سلیمانی » در مصلی امام خمینی(ه) خمین افزود: نظام سلطه و هم پیمانانش نادان هستند که گمان می کنند با شهادت سردار سلیمانی، پرونده جبهه مقاومت بسته می شود.
وی اظهار داشت: با شهادت فرمانده سپاه قدس جبهه مقاومت با ابعاد شخصیتی این فرمانده بزرگ آشنا می شود و به خون خواهی سردار شهید بر می خیزد.
پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه صدای نابودی نظام سلطه سریع تر از گذشته شنیده می شود، ادامه داد: آمریکای جنایتکار با شهادت سردار سلیمانی مرگ خود را امضا کرد. 
سردار قاسمی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی پیامهایی را برای جبهه مقاومت و نظام سلطه دارد، گفت: این شهید بزرگوار از زمانی که وارد عرصه دفاع مقدس شد، لباس شهادت به تن کرد و در عملیات های مختلف تا مرز شهادت رسید اما تقدیر خداوند این بود که بماند و خدمت کند.
وی تصریح کرد: هدف شهید سلیمانی از خدمت در نظام اسلامی کسب ثروت و قدرت نبود به همین علت در راه جهاد و آزادی حرمین شریفین و در کشوری غریب به مقام شهادت رسید.
پیشکسوت دفاع مقدس، شهادت سردار سلیمانی را عامل وحدت و همبستگی امت اسلامی بیان کرد و ادامه داد: این شهید والامقام به نظام سلطه اجازه نداد در غرب آسیا به اهداف ظالمانه خود دست پیدا کند.
سردار قاسمی توضیح داد: علت کینه نظام سلطه نسبت به سردار سلیمانی به دلیل مبارزات این شهید بزرگوار در جبهه مقاومت بود .
پیشکسوت دفاع مقدس اظهار داشت: شهادت فرمانده سپاه قدس پرونده آمریکا را در منطقه بست و استکبار جهانی یا باید منطقه را ترک کند و یا منتظر انتقام سخت باشد.
وی افزود: آمریکا با ایجاد ناآرامی در عراق قصد داشت جبهه مقاومت را در این کشور تضعیف کند اما مردم عراق برای انتقام سخت متحد هستند.
سردار قاسمی ادامه داد: ملت ایران هرگز به دنبال جنگ نبودند اما اگر به نظام اسلامی چشمداشتی داشته باشد، بدون پاسخ نمی ماند.
فرماندار خمین نیز در این آیین سردار شهید سلیمانی را نماد خدمت بیان کرد و افزود: شهادت این سردار بزرگ نیرو و انگیزه جبهه مقاومت برای مبارزه با استکبار جهانی را بیشتر می کند.
« احمد طهرانی » افزود: مسئولان نظام در کنار ملت غیور با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کند و با اشاره مقتدای خود اسرائیل را با خاک یکسان می کند.
وی  اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی آتش مبارزه با کفر را برافروخته تر می کند و انتقام خون پاک شهیدان توسط سلیمانی ها گرفته می شود.
فرماندار خمین تصریح کرد: خون پاک شهید سلیمانی به زودی حرکت جدیدی را در عرصه آمریکا ستیزی در دنیا شکل می دهد.
طهرانی گفت: آمریکا با شهادت سردار سلیمانی نشان داد نه تنها حامی تروریسم بلکه خود تروریسم جهانی است. 
فرمانده بسیج خمین نیز در این آیین گفت: استکبار جهانی در منطقه نتوانست به خاطر حرکتی که امام راحل آغاز کرد، به اهداف سلطه جویانه خود برسد.
سرهنگ پاسدار « محمد مهدی میرهادی» افزود: سردار سپهبد شهید سلیمانی با حضور در پروژه های مهم در کشورهای اسلامی مشت محکمی بر دهان نظام سلطه زد.
فرمانده بسیج خمین تصریح کرد: نظام شیطانی جایی در سرتاسر کره زمین ندارد چراکه سردار سلیمانی ها و جریان نظام حق، زنده و پایدار است.
 بامداد امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.


 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha