نمایشگاه تخصصی مبل و دکوراسیون خانگی در اصفهان گشایش یافت

اصفهان- ایرنا - هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبل و دکوراسیون خانگی روز سه‌شنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان گشایش یافت.

در این نمایشگاه که از امروز ۱۰ دی ماه به مدت چهار روز دایر است، ۱۰۹ شرکت داخلی محصولات و خدمات خود را در معرض بازدید عمومی قرار دادند.

این نمایشگاه میزبان تولیدکنندگانی از استان‌های فارس، خراسان رضوی، مرکزی، همدان، خوزستان، تهران، آذربایجان شرقی، قزوین، گیلان، البرز و اصفهان است.

در این نمایشگاه شرکت‌های معتبری مانند ژولک، نیمکت، چوبینه، پاپیروس، مبلیران، تشک فالومو، دوریس، مایان چوب، آرشام، مبل آریا، مینای نقش جهان و درساچوب از مهمترین شرکت کنندگانی هستند که محصولات، کالاها و خدمات خود در زمینه‌های مبلمان خانگی، سرویس خواب، سرویس غذاخوری و دکوراسیون خانگی را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاه تخصصی مبل و دکوراسیون خانگی اصفهان محلی برای ارائه ایده‌های طراحی داخلی برای هر اتاق با انواع سبک‌ها و همه نیازهای آن، از سبک‌های پایه‌ای تا لوکس و مرفه را فراهم کرده است.

در این نمایشگاه، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی این بازار بزرگ برای تجارت موفق دور هم جمع شدند تا ایده‌های الهام‌بخش طراحی داخلی را به نمایش بگذارند و انگیزه‌های جدیدی برای بازار فراهم کنند.

هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبل و دکوراسیون خانگی اصفهان از ساعت ۱۶ تا ۲۳ روزهای ۱۰ تا ۱۳ دی‌ماه برای بازدید عموم دایر است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha