۱۰ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 83615172
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امیدآفرینی، مهمترین نیاز امروز کشور است

۱۰ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۳۴
کد خبر: 83615172
امیدآفرینی، مهمترین نیاز امروز کشور است

قزوین – ایرنا - مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های دشمنان، امیدآفرینی، مهمترین نیاز امروز کشور است و باید مدیران و مسئولان جامعه به این موضوع توجه داشته باشند.

سید ضیاءالدین شجاعی برهان روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهار داشت: با توجه به تحریم‌های کشور، درآمد دولت به شدت پایین آمده است و معیشت عده کثیری از شهروندان نیز به سختی تامین می‌شود.

وی افزود:در این شرایط که مشکلات ناشی از تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی برای کشور به وجود آمده است برخی در داخل نیز بذر ناامیدی را در جامعه منتشر می‌کنند که درست نیست.

مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در این شرایط اقتصادی که فشار آن بر روی مردم وارد می‌شود باید همه مسوولان چندین برابر کار کنند تا از این شرایط نیز با موفقیت عبور کنیم.

وی اضافه کرد:هم اینک دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گرفته است ولی درآمد و منابع کم است و همه باید برای حل مشکلات مردم در کنار دولت همدل و منسجم باشیم.

شجاعی برهان با بیان اینکه جمهوری اسلامی، مستقل ترین کشور دنیا است، افزود:همین ویژگی نظام باعث شده است تا دشمنان تمامی تلاش خود را برای مقابله با کشور به کار بگیرند که قطعا همچون گذشته شکست خورده و تمامی نقشه‌های آنها خنثی خواهد شد.

وی در ادامه انتصاب رضا گروسی را به سمت مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تبریک گفت و از خدمات مسعود بابایی در این سمت تقدیر کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha