۷ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۲۹
کد خبر: 83611432
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«رونالدو» وارد دنیای هالیوود می‌شود

۷ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۲۹
کد خبر: 83611432
«رونالدو» وارد دنیای هالیوود می‌شود

تهران- ایرنا- «کریستیانو رونالدو» مصرانه تاکید دارد که پس از بردن جام‌ها و عناوین انفرادی بی‌شمار، دیگر نیازی نیست که چیزی را به کسی ثابت کند و اینکه با توجه به نزدیک شدن پایان دوران فوتبالی خود، قصد دارد وارد دنیای هالیوود شود.

مهاجم پرتغالی در جریان مراسم گلوب ساکر اواردز اظهار داشت: هیچ راز یا معجزه‌ای در کار نیست. بردن این تعداد جام و عنوان به هیچ وجه اتفاقی نیست. یک قهرمان همیشه برنده است. بدون تلاش و پشتکار، بدون وقف کردن خود و عشقِ تمام به کاری که انجام می‌دهید، نمی‌توانید به همه چیز دست پیدا کنید؛ جام، رکورد و آمار.

وی ادامه داد: اما مهم‌ترین موضوع این است که همیشه انگیزه ادامه دادن در چنین سطح بالایی را داشته باشید. دیگر نیازی نیست چیزی را به کسی ثابت کنم به جز خودم و خانواده‌ام. از حالا به بعد باید از زندگی لذت ببرم.

کریستیانو تایید کرد که دوران فوتبالی وی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و به همین دلیل از تعدادی از برنامه‌های خود برای دوران پس بازنشستگی پرده برداشت.

ستاره باشگاه یوونتوس در این‌باره تصریح کرد: در زندگی همیشه سعی می‌کنم یاد بگیرم و با آنچه به آن علاقه دارم، خودم را تعلیم و آموزش بدهم. بعد از فوتبال زندگی خواهم داشت؛ بردن لیگ قهرمانان مرا خوشحال‌تر نخواهد کرد البته این بدان معنا نیست که تمایلی به بردن آن نداشته باشم.

وی افزود: اما خودم را برای زندگی جدید آماده می‌کنم که می‌خواهم درگیر با تجربیات جدید باشد؛ تجربه‌هایی همچون بهبود زبان انگلیسی، ساختن فیلم در هالیوود و چنین کارهایی و برای این کار شما باید از منطقه امن خود خارج شوید؛ هرچه بیشتر یاد بگیرید و خودتان را به چالش بکشید؛ چیزی که البته به آن عشق می‌ورزم. علاوه بر این، باید اطراف خود را با افراد باهوش پر کنید.

مهاجم تیم ملی پرتغال در طول سالیان همواره بابت تعهد و وقف کردن خود به تمرین و فوتبال مورد ستایش قرار گرفته است و حالا وی چگونگی برقراری تعادل مابین فوتبال و زندگی شخصی خود را توضیح می‌دهد.

وی در این خصوص گفت: برای هر کاری زمانی وجود دارد؛ یک شبانه روز ۲۴ ساعت است و شما می‌توانید در این مدت تمرین کنید، استراحت کنید، با خانواده‌تان سرگرم باشید و خیلی از کارهای دیگر. باید تعادل را برقرار کنید. زمانی که متوجه می‌شوید بدن شما ظرفیت پاسخگویی به دستورات ذهن شما را ندارد، باید بدانید چطور با این موضوع برخورد کنید. کارهای زیادی برای یاد گرفتن وجود دارد اما مهم‌ترین موضوع این است که همیشه انگیزه داشته باشید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha