۵ دی ۱۳۹۸، ۲۰:۰۱
کد خبر: 83609529
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تنها فرمانداران حق جابجایی آرد سهمیه شهرستان‌ها را دارند

اردبیل- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: تنها فرمانداران حق افزایش،کاهش و یا جابجایی آرد سهیمه نانوایی‌ها در شهرستان‌ها را دارند و شرکت غله بدون هماهنگی با آنها نمی‌تواند اقدامی در این زمینه کند.

ارژنگ عزیزی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی آرد و نان خلخال با اشاره به تفویض اختیار به فرمانداران  برای جابجایی آرد سهمیه اظهارکرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان موظف به ارائه آمار آرد سهیمه اختصاصی شهرستان‌ها بصورت ماهانه به فرمانداری‌ها است.

او بیان‌کرد: این اقدام در جهت تمرکززدایی از سوی ستاد آرد و نان استانداری اردبیل اتخاذ شده و همه ارگان‌های ذیربط موظف به رعایت آن هستند.

عارف رنجبر، معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر سرانه سهمیه آرد یارانه‌ای خلخال ۷.۵ کیلوگرم برای هر نفر در ماه و سرانه آرد نیم یارانه‌ای سه کیلوگرم  است.

او افزود: سرانه مصوب آرد یارانه‌ای استان اردبیل ۸.۳۲ کیلوگرم و نیم یارانه‌ای چهار کیلوگرم است که به تناسب مصرف شهرستان‌ها این میزان کم و زیاد می‌شود.

فریدون بابایی، فرماندار خلخال هم گفت: سرانه آرد سهمیه این شهرستان با مصرف جمعیت آن همخوانی نداشته و انتظار از شرکت غله و خدمات بازرگانی استان افزایش آن است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha