۱ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۲۹
کد خبر: 83603977
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس جدید هیات والیبال کرمانشاه انتخاب شد

۱ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۲۹
کد خبر: 83603977
رییس جدید هیات والیبال کرمانشاه انتخاب شد

کرمانشاه- ایرنا- «فرهمند سال افزون» در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان کرمانشاه به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان کرمانشاه روز یکشنبه در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه به ریاست محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و با حضور صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

در این مجمع سال افزون با کسب ۱۷ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات والیبال استان کرمانشاه انتخاب شد.

اکرم محمدی دیگر کاندید احراز پست ریاست هیات والیبال کرمانشاه بود که نتوانست رایی کسب کند.

پیش از آغاز رای گیری هم بهاره امیری به نفع سال افزون کناره گیری کرد و حسن صفی خانی هم با حضور نیافتن در مجمع انصراف خود را اعلام کرد.
پیش از این محمد منصوری ریاست هیات والیبال استان کرمانشاه را برعهده داشت.

رییس جدید هیات والیبال کرمانشاه پس از انتخاب به این سمت، با قدردانی از اعتماد اعضای مجمع، گفت: جذب حمایت کننده مالی و استفاده از ظرفیت های همه باشگاه های والیبال را در دستور کار قرار خواهیم داد.

فرهمند سال افزون ادامه داد: توجه به شهرستان ها به منظور جذب چهره های شاخص و استفاده از پتانسیل آنها برای رونق والیبال استان در کنار راه اندازی لیگ نونهالان و نوجوانان از دیگر برنامه های آتی هیات جدید خواهد بود.

وی افزود: برگزاری منظم کلاس های آموزشی برای مربیان و داوران و همچنین توجه به بخش بانوان یکی دیگر از برنامه هایی است که با جدیت دنبال می شود.

سال افزون همچنین با اشاره به مغفول ماندن استفاده از ظرفیت پیشکسوتان والیبال استان، افزود: حتما از دانش و تجربه این افراد برای پیشبرد بهتر برنامه های هیات که چیزی جز رونق و شکوفایی دوباره آن نیست بهره خواهم گرفت.