خراسان رضوی هفته پیش میزبان جمعی از مسوولان عالی رتبه بود

مشهد- ایرنا- خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت میزبان تعدادی از مسوولان عالی رتبه کشور از جمله معاون وزیر آموزش و پرورش، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، رییس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی برای حضور در همایش‌ها و برنامه‌های مختلف این استان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علی عباسی رییس دانشگاه بین‌المللی جامعه‌المصطفی روز سه‌شنبه هفته گذشته در مراسم تجلیل از مجاهدت‌های شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی، رهبر نهضت اسلامی نیجریه در حرم مطهر رضوی حضور یافت.

مجید بکایی، رییس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی و علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از دیگر مقامات عالی رتبه نظام هستند که روز چهارشنبه هفته گذشته برای شرکت و سخنرانی در همایش امنیت غذایی و رونق تولید در دانشگاه فردوسی مشهد به این شهر سفر کردند.

برگزاری چهارمین گردهمایی مدیران دفاتر الکترونیک قضایی کشور نیز روز چهارشنبه  هفته گذشته مشهد را میزبان محمدرضا دشتی اردکانی، رییس هیات مدیره کانون خدمات الکترونیک قضایی کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس آموزش و پرورش استثنایی کشور هم روز پنجشنبه هفته گذشته برای شرکت در نشست علمی هفته پژوهش در سبزوار حضور یافت.

در همین روز منوچهر سلمان زاده مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل جاده‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در نخستین همایش ملی ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی در مسیر توسعه اقتصادی در مشهد سخنرانی داشت.

همچنین روز پنجشنبه هفته گذشته حسین زینلی، مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی در همایش ملی گیاهان دارویی در شهرستان کاشمر حاضر شد و سخنرانی کرد.

مسعود پله، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران نیز در روز پایانی هفته گذشته در نخستین همایش ملی ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی در مسیر توسعه اقتصادی در مشهد شرکت کرد و به ایراد سخنرانی و ارائه گزارش پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha