۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۴۴
کد خبرنگار: 786
کد خبر: 83597162
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

 مدارس کیش فردا ۲۶ آذر تعطیل خواهد بود

۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۴۴
کد خبر: 83597162
 مدارس کیش فردا ۲۶ آذر تعطیل  خواهد بود
بارش باران در کیش

ایرنا- کیش - جانشین رییس ستاد مدیریت بحران منطقه آزاد کیش  اعلام کرد :به علت تغییرات جوی و باران شدید تمامی مدارس در مقاطع مختلف در جزیره کیش  فردا سه شنبه تعطیل خواهد بود.

به گزارش  ایرنا از روابط عمومی و امور بین المللی سازمان منطقه آزاد کیش، مصطفی خانزادی افزود: با توجه به گزارش های سازمان هواشناسی مبنی برتغییر ناگهانی جوی برخی نقاط کشور از جمله جزیره کیش سه شنبه شاهد بارش کم سابقه خواهد بود به همین دلیل کمیته بحران این جزیره با یک جمع بندی، تعطیلی مدارس را در سه شنبه ۲۶ آذر اعلام می کند.

همچنین هواشناسی هرمزگان با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی  به این استان  نسبت به  آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه های فصلی و اختلال در رفت وآمدهای دریایی هشدار داد و اعلام کرد: از فردا سه شنبه  بیشتر نقاط استان هرمزدگان شاهد وزش باد  به نسبت شدید،  رگبار باران، رعد وبرق  و مواج شدن دریا تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود. 

برای روز چهارشنبه هفته جاری نیز رگبار باران و رعد وبرق در نیمه شرقی هرمزگان، وزش باد نسبت شدید شمال غربی و مواج بودن دریا(۱۵۰سانتیمتر) و کاهش ابرناکی از مناطق غربی پیش بینی می شود.

در روز پنجشنبه بتدریج از ساعت بعدازظهر سامانه بارشی از هرمزگان خارج می شود اما تداوم وزش باد نسبت شدید شمال غربی و مواج بودن دریا ( تا ۱۵۰سانتیمتر) احتمال می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha