۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 83596510
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بناهای کرج ایمن سازی می شود

۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۲
کد خبر: 83596510
بناهای کرج ایمن سازی  می شود

کرج - ایرنا - سازمان آتش‌نشانی وخدمات‌ایمنی شهرداری کرج و سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز در قالب تفاهم نامه‌ای به ایمن سازی بناها و ساختمان های جدید در کرج می پردازند.

محمد یساولی رییس سازمان آتش نشانی کرج  روز دوشنبه در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه اظهارداشت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به دنبال این است که با ارائه آموزش‌های ایمنی، دانش و توانایی شهروندان در زمینه  پیشگیری و مواجه با حوادث را بالا ببرد تا بتوانند به موقع اقدامات ایمنی و به امدادرسانی کمک کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی آماده هر گونه همکاری در بحث ارائه خدمات آموزشی به موسسات،  ادارات و شرکت‌ها است،‌ افزود:  این سازمان در آغاز هر سال با تمام ادارات، شرکت ها، موسسات  و دستگاه‌های اجرایی مکاتبه می کند تا در صورت نیاز پاسخگوی نیازهای الزامی در زمینه ارتقای سطح ایمنی ساختمان ها شود.

یساولی در بخش دیگری ازسخنانش اظهارداشت:‌ با توجه به فصل سرما  مردم به استفاده از وسایل گرمایشی روی آورده  که سبب افزایش حوادث گازگرفتگی و مسمومیت با منوکسید کربن شده است.

رییس سازمان آتش نشانی کرج بیان داشت : در این زمینه آموزش های لازم به مردم برای پیشگیری از حوادث ارائه می شود.

این مسوول در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: اکنون پنج هزار آتش‌نشان داوطلب در کلانشهر کرج فعال است که به دنبال این هستیم  برنامه‌ریزی شود، سالی یکبار آموزش برای آنها داشته باشیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha