۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۷
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 83589311
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایش فیلم‌های کوتاه با موضوع کاهش آسیب‌ اجتماعی در البرز

کرج – ایرنا - حوزه هنری استان البرز عصر سه شنبه فیلم‌های کوتاه تولید شده با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی را با حضور عوامل فیلم‌ها نمایش و مورد نقد و بررسی قرار داد.

مسوول واحد سینمایی حوزه هنری البرز به خبرنگاران گفت: حوزه هنری استان البرز در سال جاری اقدام به تولید هشت فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی کرده است.

سجاد احسان فر افزود:‌ فیلمنامه‌ این آثار تولید شده از ابتدای سال جاری توسط بیژن میرباقری در حوزه هنری استان البرز مورد بررسی  و پس از رفع نواقص، نسخه نهایی آماده اکران شده است. 

فیلم «آوا» و «آقا داماد» به کارگردانی معصومه فرخلو و محسن سرتیپی، «دل آشوب» به کارگردانی محمدنصرت خارزمی، «گرگ و میش»، «ساعت ۱۱» و «مسی کوچک» به کارگردانی سوسن سلامت و بهزاد علوی با موضوعاتی همچون خشنونت علیه کودکان، قصاص و بخشش، طلاق و مشاجره‌های زن و شوهری از مجموعه فیلم‌های کوتاهی هستند که امروز اکران و نقد و بررسی شدند.

 این برنامه با حضور بیژن میرباقری و عوامل فیلم‌ها در حوزه هنری استان البرز برگزار شد.

بیژن میرباقری، کارگردان، نویسنده و تدوینگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «داوران»، سریال تلویزیونی «روز برمی‌آید» و فیلم سینمایی «طبقه سوم» فعالیت داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha