۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۹:۴۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 83581233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمان بازی نمایندگان خوزستان در یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد

اهواز - ایرنا - زمان بازی تیم های نفت مسجدسلیمان و شهرداری ماهشهر مقابل حریفانشان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور مشخص شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را اعلام ، و زمان بازی تیم های نفت مسجدسلیمان و شاهین شهرداری بوشهر و دیدار شهرداری ماهشهر و پرسپولیس مشخص شد. 

در این چارچوب تیم نفت مسجدسلیمان ساعت ۱۶:۴۵ روز جمعه دوم دی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان تیم شهرداری بوشهر است. 

همچنین تیم شهرداری ماهشهر روز دوم دی در خانه پذیرای مدافع عنوان قهرمانی یعنی تیم پرسپولیس است. ساعت این دیدار هنوز مشخص نشده است.

تیم نفت مسجدسلیمان اکنون در شرایط ایده آلی به سر می برد و با گذشت ۱۲ هفته تاکنون باختی در لیگ برتر فوتبال نداشته و با ۱۸ امتیاز در مکان هفتم رده بندی این لیگ قرار دارد.

تیم شهرداری ماهشهر دیگر نماینده خوزستان که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد اکنون شرایط خوبی نداشته و با ۱۰ امتیاز در مکان سیزدهم جدول گروه ۲ مسابقات قرار دارد.

این تیم با شکست استقلال ماهشهر در مرحله یک هشتم نهایی جواز حضور در بین هشت تیم پایانی را دریافت کرد؛ شهرداری ماهشهر در مرحله یک چهارم به قرعه بسیار سختی خورد و باید به مصاف سرخپوشان پایتخت برود، دیداری که نماینده خوزستان روی کاغذ شانس کمی برای پیروزی دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha