چهارمحال و بختیاری قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری سلامت را دارد

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی این استان گفت: این استان به واسطه آب و هوای مناسب و قابلیت‌های طبیعی بی‌شمار می‌تواند به قطب گردشگری سلامت کشور تبدیل شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات احداث کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی شهدای سامان افزود: از آنجا که چهارمحال و بختیاری، استان مستعدی در حوزه گردشگری سلامت است، توریسم درمانی از مهمترین موضوعاتی است که همواره مورد مطالبه بوده و شایسته است تا در این خصوص اقدامات بسیاری انجام گیرد.

وی ادامه داد: حاشیه زاینده‌رود فرصت بسیار مناسبی را برای رونق گردشگری و به ویژه گردشگری سلامت قرار داده و احداث کلینیک فوق‌تخصصی اقدام شایسته‌ای در راستای بهره‌گیری از این ظرفیت است.

نکونام تصریح کرد: امید می‌رود این مرکز درمانی با نگاهی جامع بتواند حوزه خدمات‌رسانی خود را گسترش دهد و پذیرای مردم کشور باشد که این موضوع امیدبخشی است.

امام جمعه شهرکرد با قدردانی از مادر شهید صدیقی سامانی به واسطه احداث مجتمع درمانی سامان، خاطرنشان کرد: از افتخارات ایران اسلامی ورود خیرین به حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه بهداشت و درمان است.

فرماندار شهرستان سامان نیز در این آیین با اشاره به فعالیت خیران سلامت در این شهرستان گفت: در دو ماه گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال تعهد خیرین در این شهرستان در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه درمان محقق شده است.

کمال اکبریان افزود: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث درمانگاه شهر هوره و اختصاص بیش از ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای احداث دو پروژه خیری در روستای گرمدره از جمله اقدامات خیرین در این شهرستان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قابلیت شهرستان سامان در حوزه گردشگری سلامت احداث مرکز تخصصی و فوق تخصصی در این منطقه با همت خانواده شهید صدیقی سامانی می‌تواند گام ارزشمندی در این حوزه به شمار برود.

شهرستان سامان از قطب‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری در ۲۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

عملیات احداث کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی خیریه شهدای سامان روز پنجشنبه با برآورد اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۱.۲ هکتار در شهر سامان  آغاز شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha