۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 83571463
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ واحد متخلف مرغ و ماهی در قزوین قضایی شدند

۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۹
کد خبر: 83571463
۲۲ واحد متخلف مرغ و ماهی در قزوین قضایی شدند

قزوین - ایرنا - ۲۲ واحد متخلف در حوزه مرغ و ماهی به علت رعایت نکردن بهداشت دامپزشکی به مراجع قضایی استان قزوین معرفی شدند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: آبان ماه سالجاری ۲ هزار و ۶۳۹ مورد بازدید و بازرسی از واحدهای عرضه دام، طیور و شیلات انجام شد که از این میان ۵۵ فقره تخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مهدی جلوخانی افزود: در همین مدت با ۱۳ واحد عرضه گوشت قرمز، هشت باب رستوران و تالار پذیرایی، پنج واحد عرضه مواد خوراکی دام و طیور و یک مرکز عرضه تخم مرغ نیز برخورد قضایی صورت پذیرفت.

این مسئول با بیان اینکه ۶ خودرو حمل فرآورده‌های خام دامی توقیف شده است، اظهار داشت: هدف از برخوردهای قضایی در حوزه تخلفات بهداشتی دامپزشکی، تامین سلامت غذایی است که در این رابطه نظارت‌های مستمر همچنان ادامه دارد.

جلوخانی تاکید کرد: مجموعه دامپزشکی در استان قزوین مصمم با سودجویانی که سلامت جامعه را هدف قرار می‌دهند، بدون اغماض برخورد می‌کند و در همین راستا از شهروندان نیز درخواست می شود در صورت مشاهده تخلف در واحدهای عرضه فرآورده های دامی یا در رستوران‌ها به شماره ۵۰۰۰۱۵۱۲ پیامک بفرستند.

استان قزوین دارای ۴۲۲ واحد مرغداری گوشتی، ۹۸۳ هزار راس گاو، ۷۰۰ هزار راس گوسفند، ۳۷۷ واحد پرورش ماهی و ۱۴۰ هزار راس بز است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha