۵ آذر ۱۳۹۸، ۲۱:۰۰
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 83569948
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش گرامیداشت روز «بسیج» در میاندوآب برگزار شد

مهاباد- ایرنا- همایش گرامیداشت روز بسیج با شعار «شکوه اقتدار و مقاومت» با حضور مسوولان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، آحاد مختلف مردم و بسیجیان روز /سه‌شنبه/ در مصلای امام خمینی (ره) میاندوآب برگزار شد.

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این همایش با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امروز بسیج و بسیجیان ۴۰ سالگی اقتدار و مقاومت و ایثار را جشن می‌گیرند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار تقی رضایار افزود: در حالی که نیروها و سازمان‌های مختلف وجود داشتند ولی امام خمینی(ره) این شجره طیبه را تشکیل دادند که این امر نشان‌دهنده اهمیت این موضوع در نزد ایشان بود.
وی با بیان اینکه تشکیل بسیج اثر خود را در دوران مختلف تاریخ انقلاب اعم از دوران دفاع مقدس و بعد از آن نشان داده است، گفت: دشمنان بارها به ترس خود از قدرت و تفکر بسیجی اشاره کرده و گفته‌اند نمی‌توانیم قدرت بسیج در را در معادلات و محاسبات خود نادیده بگیریم.
وی با اشاره به اینکه میاندوآب، زادگاه شهید باکری است، بیان کرد: باید زندگی و وصیتنامه شهید باکری که نمونه یک بسیجی واقعی، مدیر و مدبر است، برای نسل جدید تبیین شود.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اهمیت بسیج در نزد فرماندهان و عالمان دینی، اظهار داشت: بسیجی از چنان جایگاهی برخوردار است که شهید چمران‌ها و باکری‌ها و عالمان دینی، لباس بسیجی و سپاهی می‌پوشند و در رکاب ولی امر خود به مقابله با دشمنان می‌پردازند.
وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، گفت: میاندوآب در دوران دفاع مقدس در واقع در میان آب و آتش بود ولی این جوانان بسیجی و رزمندگان اسلام، دشمن را عقب راندند.
سردار رضایار با بیان اینکه اقتدار ما به برکت سرمایه‌ای مانند بسیجیان ولایت است، افزود: ایران اسلامی تنها کشوری است که علاوه بر نیروهای مسلح در آن، میلیون‌ها بسیجی پا به کار و گوش به فرمان ولایت وجود دارد و همین امر نیز مایه اقتدار انقلاب اسلامی ایران است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج و بسیجیان به عنوان نیروی ارزشی، مکتبی، ولایتمدار و اطاعت‌پذیر همواره در راه دفاع از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با بیان اینکه بسیجیان در کنار نیروهای مسلح در راه برقراری امنیت جانفشانی می‌کنند، افزود: امروز بسیج و بسیجیان با تمام قدرت و قوا و با اراده و روحیه انقلابی در قالب ساماندهی های مختلف برای صیانت از ولایت و قرآن و نظام و انقلاب تلاش می کنند و در صحنه با آمادگی کامل حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه بسیج نیروی جهادی، شهادت‌طلب و با اخلاص و حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی است، گفت: امروز اقشار مختلف مردم در بسیج با تکیه بر اراده الهی و اندیشه‌های رهبرکبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با اقتدار و صلابت و استوار در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.
 ایثارگر و باایمان، متعهد و متخصص، دلسوز و مسئولیت‌پذیر و در تراز انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده و به عنوان نیروی ارزشی آماده دفاع از انقلاب و نظام هستند.
در این همایش بیش از هشت هزار بسیجی حضور داشتند.

از ۲۹ آبان تا ۶ آذرماه هفته بسیج نام‌گذاری شده‌است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha