۱۰ شهریور ۱۳۸۳، ۰:۰۱
کد خبر: 8356750
T T
۰ نفر

در یک نظرسنجی میزان محبوبیت بوش با کری برابر شد

۱۰ شهریور ۱۳۸۳، ۰:۰۱
کد خبر: 8356750
در یک نظرسنجی میزان محبوبیت بوش با کری برابر شد # تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 10/06/83 خارجی.آمریکا.انتخابات.نظرسنجی. بر اساس نتایج یک نظرسنجی شبکه "ای.بی.سی" آمریکا، میزان محبوبیت "جرج بوش" رییس جمهوری آمریکا و "جـان کری" رقیب وی در انتخابات آتی برابر شده است. به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری فرانسه، بـر اســـاس این نظرسنجی، "رالف نادر" نامزد مستقل دراین انتخابات فقط یک درصد را به خود اختصاص داده است.
این نظرسنجی در بیـن روزهای 26 تا 29 اوت (پنج تا هشت شهریور) با مورد پرسش قرار گرفتن یک هزار و 207 نفر انجام شده است. بر اساس نظرسنجی گذشته شبکه ای.بی.سی. و واشنگتن پست در اول اوت، کـری 49 درصد و بوش 47 درصد محبوبیت را به خود اختصاص داده بودند. رییس جمهوری آمریکا از آن زمان تاکنون در تمامی زمینه ها به ویژه مبارزه با تروریسم و عراق پیشرفت داشته است، در حالی کـه کری امتیازات خود را در زمینه اقتصاد که نگرانی اولیه رای دهندگان به شمار می رود، از دست داده است.
نظرسنجی های بسیاری در روزهای اخیر انتشار یافتند کـــه بر پیشرفت اندک بوش تاکید دارند. انتخابات ریــاست جمهوری آمریکا قـــرار است روز دوم نوامبر (12 آبان ) برگزار شود. اروپام/2300/1368
۰ نفر