۳ آذر ۱۳۹۸، ۸:۰۴
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 83566274
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و فولاد برای هواداران میزبان رایگان است

اصفهان- ایرنا- سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی روز یکشنبه این تیم و فولادخوزستان در چارچوب مسابقه‌های لیگ برای هواداران میزبان رایگان است اما تماشاگران میهمان همچنان باید نسبت به تهیه بلیت برای تماشای دیدار اقدام کنند.

احمد جمشیدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا تشریح کرد: هواداران تیم میهمان باید به سایت باشگاه ذوب‌آهن با نشانی https://www.zobahanclub.com/ مراجعه یا با ورود به بخش خرید بلیت اینترنتی نسبت به تهیه آن اقدام کنند تا هنگام ورود به ورزشگاه مشکلی نداشته باشند.

وی افزود: هواداران باشگاه فولاد خوزستان اما برای دیدن این دیدار باید بلیت تهیه کنند و در این زمینه پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به پرسشی در مورد چگونگی جداسازی ورود هواداران به ورزشگاه فولادشهر تشریح کرد: ورودی‌های تماشاگران هر ۲ تیم به صورت مجزا مشخص و جایگاه تماشاگران نیز بر این اساس پیش‌بینی شده تا در این زمینه مشکلی پیش نیاید.

وی همچنین با اشاره به حمایت هرچه بیشتر هواداران ذوب‌آهن از این تیم در دیدار امروز تصریح کرد: هدف ما در بازی با فولادخوزستان به دست آوردن هر سه امتیاز بازی است و در این راستا همه بازیکنان و کادر فنی با اتحاد و همدلی هم قسم شدند.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان از هفته یازدهم لیگ برتر، امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به میزبانی ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

ذوب‌آهن در فصل جاری لیگ برتر فوتبال تا پایان دیدارهای هفته دهم با پنج باخت و مجموع هفت امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار داشت.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha