سیستان و بلوچستان در محکومیت آشوبگران همچنان در خروش است

زاهدان- ایرنا- محکومیت تحرکات اخیر اغتشاشگران و آشوب‌طلبان از سوی مردم همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان که از روز پنجشنبه آغاز شده امروز نیز در شهرستان‌های زهک، سیب و سوران، مهرستان، ایرانشهر و میرجاوه با برگزاری راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور و انزجار از آشوبگران ادامه یافت.

مردم شیعه، سنی شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان  در این راهپیمایی با شعار مرگ بر آمریکا،  مرگ بر اسراییل، مرگ بر ضد ولایت فقیه، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می کنیم،  ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ،  این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، ضمن محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران در خسارت زدن به اماکن عمومی و خصوصی بر برخورد قاطع دستگاههای امنیتی و قضایی با اغتشاگران و اخلال‌گران اقتصادی در کشور تاکید کردند.

مرزداران دلاور و از جان گذشته سرزمین نخل و آفتاب که وحدتشان به نماد و الگویی در جهان اسلام تبدیل شده است امروز نیز همچون سایر صحنه های انقلاب با حضور پررنگ در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور تحرکات اغتشاشگران و ارازل و اوباش در تخریب اموال عمومی را محکوم و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

یکی از راهپیمایان در شهر میرجاوه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: امروز مردم مرزدار و ولایت مدار این دیار با حضور گسترده خود به بدخواهان نظام ثابت کردند که ما  کشورمان را دوست داریم و از بیانات مقام معظم رهبری پیروی می کنیم.

عبدالرحمان ریگی افزود: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته باوجود مشکلات و توطئه های گوناگون دشمنان قاطعانه از انقلاب و نظام خود دفاع کرده و همچنان مقتدرانه در صحنه حضور دارد.

وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی و تحریم ها و تحرکات ضد امنیتی دشمنان هیچگاه نمی تواند مردم ما را از پا در آورد بلکه ملت ما را منسجم‌تر و قوی‌تر از گذشته می کند.

عبدالله شهنوازی از شهروندان ایرانشهری نیز گفت: دشمنان بدانند هیچ گاه نخواهند توانست به اهداف شوم خود برسند بلکه مردم ایران برای حفظ نظام با وجود همه سختی ها تا پای جان ایستاده اند.

وی افزود: دشمن در اغتشاشات اخیر بدنبال ایجاد دودستگی و کشاندن جامعه به بن بست بود که با درایت رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه این توطئه نیز خنثی شد.

برات صیادی از شهروندان زهک نیز گفت: مردم در هیچ شرایطی به دشمنان نظام اجازه دخالت در امور داخلی کشور خود را نمی دهند و تا پای جان از انقلاب و رهبری حمایت و پشتیبانی می کنند.

وی افزود: اخلال گران و اغتشاشگرانی که اموال عمومی و خصوصی مردم را تخریب کرده اند باید به مجازات برسند.

عیسی شهرکی یکی دیگر از شهروندان سیستان و بلوچستانی گفت: هر چند که مشکلات اقتصادی دامنگیر مردم شده و قیمت سوخت نیز افزایش پیدا کرده اما این یک مساله داخلی است و مردم و مسئولان می توانند مشکلات داخلی را خودشان حل و فصل کنند و به بیگانگان اجازه دخالت در امور داخلی خود را نمی دهند.

وی افزود: مردم ما پاسخ قاطعی به دشمنان و مزدوران دست نشانده آنها در داخل دادند اکنون نوبت مسئولان است که به میدان آمده و مشکلات اقتاصدی مردم را حل کنند.

وی بیان کرد: امروز شاهد حضور گسترده مردم خداجوی سیستان و بلوچستان در این راهپیمایی هستیم که این امر ضمن نمایش وحدت ملی و دینی نشان داد که حتی گرانی ، تورم و افزایش قیمت هیچ فاصله ای بین آنان و نظام ایجاد نخواهدکرد.

راهپیمایی و اجتماعات حمایت از اقتدار و امنیت کشور روز پنجشنبه در زاهدان و روز جمعه در مکانهای برپایی نماز جمعه در برخی شهرستانهای سیستان و بلوچستان نیز برگزار شد.

پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از ۲۴ آبان با وجود پخش شایعات بی اساس و کلیپ‌های غیرواقعی از سوی بدخواهان نظام و ملت در فضای مجازی؛ براساس اعلام مسئولان و مشاهدات خبرنگاران ایرنا در سراسر سیستان و بلوچستان با هوشیاری مردم و بالا بودن شور و شعور سیاسی آنان تاکنون هیچ گونه ازدحام و درگیری و کمبود موادسوختی در جایگاه‌های عرضه سوخت این استان گزارش نشده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha