ملت بابصیرت ایران بزرگترین مدافع انقلاب هستند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ملت بابصیرت و قدرشناس ایران بزرگترین مدافع و حامی انقلاب هستند و به دشمنان اجازه هیچ‌گونه تحرکی نمی‌دهند.

آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با محکوم کردن ناآرامی های اخیر که از سوی ایادی داخلی دشمنان ایجاد شد، اظهارداشت: این اتفاقات یک درس بزرگ برای دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت و آن هم این بود که خود مردم اجازه نمی دهند دشمنان کوچکترین اقدامی علیه این انقلاب انجام دهند.

وی ادامه داد: ملت بابصیرت ایران زمانی که دیدند رنگ و بوی اعتراضات به سمت و سویی جهت یافته در حال حرکت است صف خود را از اغتشاشگران جدا و بارها برائت و بیزاری خود را از این افراد اعلام کردند.

آیت الله علما تصریح کرد: اغتشاشات اخیر در ایران کاری سازمان یافته از سوی آمریکا بود چرا که بنا به اعترافاتشان بیش از ۲ سال مشغول آموزش دادن عناصر داخلی خود در ایران بودند.

خطیب جمعه کرمانشاه یادآوری کرد: در جریان این خشونت طلبی ها و ناامنی ها بود که یکی از ماموران انتظامی استان نیز در راه مقابله با اشرار و امنیت آفرینی برای مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی همچنین به دیدار اخیر رهبر فرزانه انقلاب با جمعی از بازاریان و تجار اشاره کرد و گفت: در این دیدار معظم له مسائل مهمی مطرح کردند از جمله اینکه ملت بزرگ ایران باید از یک رفاه نصبی برخوردار باشند و دولت مکلف است شرایط آن را فراهم کند.

آیت الله علما ادامه داد: امید نبستن به خارج، مصون سازی اقتصادی و ایجاد رونق داخلی از دیگر محورهای بیانات رهبری بود و اینکه دولت باید زیرساخت ها را برای جوانان جهت کارآفرینی فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در استان، تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حذف قوانین مزاحم و دست و پا گیر و کمک به افرادی شدند که قصد راه اندازی واحد تولیدی در راستای رونق اقتصادی کشور را دارند.

وی همچنین با بیان اینکه همه ما در ایران یک خانواده ۸۳ میلیون نفری هستیم و باید از خانواده خود مراقبت کنیم، خواستار نظارت بر بازار توسط مسئولان برای جلوگیری از افزایش قیمت ها شد.

آیت الله علما در ادامه با گرامی داشت هفته بسیج، تشکیل بسیج مستضعفین را از جمله اقدامات دوراندیشانه امام راحل (ره) دانست و افزود: به تعبیر ایشان بسیج لشکر مخلص خداوند است.

وی با بیان اینکه امروز همه ملت ایران بسیجی هستند، گفت: فرهنگ بسیج باید در جامعه جاری باشد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان روز نیروی دریایی ارتش و هفته روشندلان را نیز گرامی داشت.