۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹
کد خبر: 83548420
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲مرکز تخصصی مشاوره و ازدواج چهارمحال و بختیاری فعال شد

شهرکرد-ایرنا- دو مرکز تخصصی مشاوره و ازدواج چهارمحال و بختیاری زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان ردر شهرکرد فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان، مرکز مشاوره بام‌روشن و فکر نو با مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان با حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در چهارمحال و بختیاری دایر شد.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: رویکرد این وزارتخانه، تمرکز بر مشاوره پیش از ازدواج است زیرا معتقدیم اگر بنای ازدواج از همان ابتدا درست باشد، مشکلات آینده به حداقل خواهد رسید.
اعظم کریمی با اعلام حمایت از مراکز تخصصی مشاوره جوانان در سراسر کشور افزود: هم اکنون اختلافات با سازمان نظام روانشناسی و همچنین بهزیستی درباره صدور مجوز رفع و  بیش از ۳۰۰ مرکز تخصصی با مجوز از وزارت ورزش و جوانان فعال شده است.
وی در ادامه با اشاره به لزوم هماهنگی بین این مراکز گفت: دوره‌های وحدت رویه ویژه مراکز مشاوره تخصصی خود را به زودی برگزار خواهد شد
کریمی، موانع فرهنگی را یکی از مشکلات پیش‌روی این دفاتر در حوزه مشاوره قبل از ازدواج عنوان و خواستار همراهی رسانه‌ها برای تغییر نگرش برخی خانواده‌ها نسبت به این امر شد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این استان در حوزه طلاق در جمع استان‌های آخر کشور است اما در آمار ازدواج وضعیت مطلوبی ندارد.
حمید کریمی افزود: ساختار سنتی و نقش‌آفرینی بزرگان در خانواده ها از عوامل مهم در کاهش طلاق این استان است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت است که حدود ۳۶۵هزار نفر  از این جمعیت را جوانان تشکیل می‌دهند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha