۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۹:۰۰
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 83548077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ رشته جدید به مراکز فنی و حرفه ای بروجرد اضافه شد

بروجرد - ایرنا - رئیس مراکز آموزش فنی و حرفه ای بروجرد گفت: با اضافه شدن ۳۰ رشته مهارتی جدید به مراکز فنی و حرفه ای این شهرستان هم اکنون ۸۸ رشته آموزشی فعال در این مرکز ارائه می شود.

محسن برنا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزارو ۳۹۶ نفر در مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی(ع) در قالب ۲۲۱ هزار و ۴۲۰ نفر ساعت آموزشهای مهارتی را فرا گرفته اند.

وی اضافه کرد: این تعداد آموزش دیدگان مربوط به مرکز ثابت امام علی(ع) و نیز مراکز سیاری هستند که در قالب تیم های آموزشی تحت سرپرستی این مرکز فعالیت می کنند.

برنا اظهار داشت: ۱۰۷ هزار و ۸۴۲ نفر ساعت برابر ۶۳۲ نفر در مراکز ثابت، آموزش در مراکز جوار دانشگاها ۲ هزار و ۱۷۰ نفر ساعت برابر ۳۶ نفر، آموزش در پادگان های ارتش و ۲۴ بعثت و نیروی انتظامی ۲۳ هزار نفر ساعت برابر ۱۶۸ نفر، آموزش در روستاها ۲۳ هزارو ۵۵۶  نفر ساعت معادل ۱۲۲ نفر، آموزش در صنایع و کارخانجات و محیط کار واقعی هشت هزار و ۲۴۱ نفر ساعت برابر ۶۹ نفر دوره، آموزش در سکونت گاه های غیر رسمی هشت هزارو ۲۷۰ نفر ساعت برابر۵۳ نفر، آموزش در شعب شهری مستقر در شهر اشترینان ۱۱ هزارو ۸۴۰ نفر ساعت برابر ۷۵ نفر دوره آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای بروجرد با اشاره به ارائه آموزش به بهبودیافتگان اعتیاد بیان کرد: در این مدت آموزش های فنی و حرفه ای به ۶ هزار و ۴۶۰ نفر ساعت معادل ۱۱۵ نفر در مرکز تی سی و کمپ های ترک اعتیاد معتادین ارائه شده است.

وی اضافه کرد: همچنین آموزش در زندان نیز به ۳۰ هزار و ۹۸۸ نفر ساعت معادل ۱۰۹ نفر ارائه شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha