۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 83546991
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 شهرداری گنبدکاووس هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیرد

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال لیگ برتری شهرداری گنبدکاووس می‌گوید که این تیم به همه تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ احترام گذاشته و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیرد.

عظیم جزیده روز شنبه در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که بازی فردا یکشنبه تیم شهرداری گنبدکاووس مقابل شهروند اراک از بازی‌های سخت لیگ خواهد بود زیرا اراک تیم جوان و ناشناخته‌ای است و درخانه خود، تیم‌های دیگر را اذیت می‌کند.

وی گفت: تیم شهرداری گنبدکاووس که فردا یکشنبه سومین دیدار پیاپی و خارج از خانه را انجام خواهد داد، به دنبال کسب چهارمین برد خود است و در بازی فردا همچون سه بازی قبلی، محکم و جدی به میدان می‌رود.

جزیده اضافه کرد: با احترامی که برای تیم جوان شهروند اراک قائل هستیم و با آنالیزی که از چند بازی قبلی این تیم انجام داده‌ایم، اجازه نخواهیم داد که این تیم ناشناخته اما سرسخت، برای ما دردسرساز شود.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری گنبدکاووس حدود ۱۰ روز است از شهر و خانواده خود دور هستند، روی مسائل روحی و روانی آنها کار شده تا با کمترین مشکل روحی و به دور از غرور، به مصاف حریفان بروند.

سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس با ابراز رضایت از نتایج به دست آمده این تیم در سه هفته اول مسابقات لیگ امسال، ادامه داد: الان تیم با هفت امتیاز در رده دوم جدول ۱۳ تیمی قرار دارد و می‌خواهیم با تداوم پیروزی‌ها و کسب امتیازهای لازم  بویژه در خارج از خانه ادامه دهیم و با حفظ روند رو به رشد خود، با خیال راحت به مصاف حریفان در خانه برویم.

جزیده گفت: با حضور پزشک فیزیوتراپ در تیم شهرداری، بازیکن مصدوم نداریم و بازیکنان در سلامت کامل به سربرده و به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در پایان هفته سوم مسابقات لیگ برتر با پیروزی در تمامی بازی‌های خود در مقابل تیم شهرداری ارومیه در خانه و دو تیم شهداب یزد و فولا سپاهان اصفهان در خارج از خانه و با هفت امتیاز مکتسبه در رده دوم جدول مسابقات لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است که رشته والیبال در بین مردم این شهر بویژه ترکمن‌ها علاقه‌مندان زیادی دارد؛ این منطقه والیبالیست‌های متعددی روانه تیم ملی کرده که فرهاد قائمی بازیکن حاضر در تیم ملی کشورمان از سرشناس‌ترین آنها است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha