۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 83546968
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شروع قدرتمند تیم تنیس روی میز گیلان در لیگ برتر کشور

رشت - ایرنا - تیم تنیس روی میز اطلس پویان گیلان رقابت های لیگ برتر کشور را با قدرت آغاز کرد.

رئیس هیات تنیس روی میز گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه پس از چند سال وقفه، گیلان در لیگ برتر نماینده دارد که تیم اطلس پویان این استان در آغاز بیست وهشتمین دوره رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر کشور، با پیروزی کار خود را آغاز کرد.

محمدرضل گلی افزود: بیست و هشتمین دوره رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر کشور از روز گذشته در تهران آغاز شده که تیم اطلس پویان گیلان در اولین دیدار خود برابر تیم قدرتمند دبیری تبریز قرار گرفت و در نهایت توانست این حریفش را با نتیجه پنج بر یک شکست دهد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم تنیس روی میز اطلس پویان گیلان در این دیدار بسیار قدرتمند ظاهر شد و در نهایت با نتیجه بسیار خوب در این دیدار موفق به برتری برابر حریفش شد تا گام اول در این دوره از رقابت ها را محکم بردارد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه چند سالی گیلان نماینده ای در لیگ برتر نداشته، اما خوشبختانه این استان در پایان رقابت های لیگ دسته اول با درخشش توانست جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند و هم اینک دوباره شاهد حضور تیمی از گیلان در بالاترین سطح رقابت های تنیس روی میز کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در بیست وهشتمین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر مردان باشگاه های کشور،  هشت تیم  در چهار مرحله مقدماتی با هم به رقابت می پردازند که در نهایت چهار تیم برتر به مرحله دوم صعود می کنند.

رئیس هیات تنیس روی میز گیلان خاطرنشان کرد: هفته اول این رقابت ها که از روز گذشته در تهران آغاز شده، به مدت سه روز ادامه خواهد یافت که تیم تنیس روی میز اطلس پویان گیلان علاوه بر دیدار با دبیری تبریز، باید با تیم های شهرداری کرج و دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی نیز به رقابت بپردازد.

     

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha